خبرهای داغ:
اردوی جهادی یک روزه طلاب و بسیجیان

گروه جهادی طلاب شهید میثمی شهرستان سرایان، سفیران کار و تلاش در روستای دوحصاران

اعضای گروه جهادی طلاب و روحانیون شهید میثمی شهرستان سرایان با حضور در روستای دوحصاران از توابع بخش آیسک اقدام به فنس کشی زمین چمن مصنوعی این روستا و احداث حصار پیرامونی منزل یکی از اهالی این روستا نمودند.
کد خبر: ۹۴۱۳۸۷۴
|
۲۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۸

گروه جهادی طلاب شهید میثمی شهرستان سرایان، سفیران کار و تلاش در روستای دوحصاران

همزمان با ایام دهه مبارک فجر، 25 نفر از اعضای گروه جهادی طلاب و روحانیون شهید میثمی از مجموعه صالحین شهرستان سرایان همراه با بسیجیان پایگاه شهید عجمی حوزه سیدالشهداء با حضور در روستای دوحصاران از توابع بخش آیسک اقدام به فنس کشی زمین چمن مصنوعی این روستا و احداث حصار پیرامونی منزل یکی از اهالی این روستا نمودند.

حجه الأسلام امیرعلی امیری فر سرپرست این گروه جهادی هدف از برپایی این اردوی جهادی را تقویت روحیه جهادی، معنوی و خدمت رسانی بین طلاب و بسیجیان شهرستان، محرومیت زدایی، کمک به پیشرفت و آبادی روستا و مناطق کم برخوردار، ایجاد زیرساخت های مناسب ورزشی با هدف نشاط آفرینی و جلوگیری از شکل گیری و ترویج آسیب های اجتماعی، جذب جوانان و نوجوانان به حلقه های معرفتی، تربیتی و بصیرتی صالحین، الگوسازی بین مردم روستا و بویژه جوانان در راستای پیاده سازی فرهنگ کار، تلاش و خدمت رسانی دانست.

برپایی نماز جماعت، پاسخ به سوالات شرعی و ارائه گزارش فعالیت های جهادی طلاب توسط حجه الأسلام علیزاده ریاست حوزه علمیه شهرستان سرایان در حضور مردم روستا و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سرایان از دیگر برنامه های این اردوی یک روزه بوده است.

پس از پایان فعالیت جهادگران، پیام تشکر مردم روستای دوحصاران از طلاب، فرماندهی و بسیجیان حوزه سیدالشهداء به این عزیزان ابلاغ گردید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار