خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ملایر:

پروژه دشمنان قسم خورده نظام و انقلاب ناامید کردن مردم است

ملایر-مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ملایر گفت:امروز پروژه دشمنان قسم خورده نظام و انقلاب در دو نکته خلاصه می‌شود، که ناامید کردن مردم به خصوص جوانان از آینده نظام و انقلاب و تسلیم در برابر خواسته‌های غرب است.
کد خبر: ۹۴۱۲۸۰۰
|
۱۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۶

حجت‌الاسلام حمزه شیرزادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ملایر با تبریک ایام الله دهه فجر با اشاره به دستاوردهای انقلاب اظهار داشت: انقلاب پرشکوه جمهوری اسلامی ایران علیه رژیم منحوس شاهنشاهی در حالی شکل گرفت که دولت دست نشانده انگلیسی‌ها بود؛ رژیم فاسد، وابسته، ضد دین، دیکتاتور و مستبد که بیگانگان بر امور مهم ملت مسلط و منابع و ذخایر کشور را غارت می‌کردند.

وی افزود: در حقیقت رژیم شاهنشاهی در دوران خفت بار خود گرفتار سرخوردگی و پایمال شدن عزت ملی همچون تحمیل لایحه کاپیتولاسون بود که عملاً ملت ایران را تحقیر کرده بود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ملایر با اشاره به اینکه امروز پروژه دشمنان قسم خورده نظام و انقلاب در دو نکته خلاصه می‌شود، گفت: اول ناامید کردن مردم به خصوص نسل جوان از آینده نظام و انقلاب و دوم تسلیم در برابر خواسته‌های غرب و کوتاه آمدن و تبرئه رژیم خائن گذشته است.

وی افزود: نکته مهم در یک مقایسه و بررسی میدانی حاکی از این است که با تداوم رژیم منحوس پهلوی اوضاع کشور وخیم‌تر می‌شد و امکان پیشرفت کشور وجود نداشت چون پیشرفت هر کشوری در سایه خوداتکایی و اعتماد به نفس است نه اتکا به کشورهای دیگر و غربی.

شیرزادی گفت: در سال ۵۶ ایران بدترین وضعیت را بین کشورهای منطقه از بعد پزشکی داشت و بالاترین نرخ مرگ و میر نوزادان و در سال ۵۰ در تهران و دیگر مناطق همه افراد از خودروی شخصی بهره‌مند نبودند به طوری که از هر ۹۰ نفر یک نفر توان تهیه خودرو را داشت و ۹۶ درصد روستاییان از نعمت برق محروم بودند.

وی بیان کرد: از نظر فساد فرهنگی وضعیت به نحوی اسفناک بود که استفاده از چادر برای دانش‌آموزان و دانشجویان و کارمندان ممنوع شده بود و ورود بانوان چادری به اتوبوس‌ها، قطارها و هواپیماها در سال ۵۵ ممنوع اعلام شده بود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ملایر ادامه داد: ایران قبل از انقلاب یک کشور کاملاً وابسته و تحت نفوذ آمریکا و اروپا بود و تأثیرپذیر از آنان و مجری مقاصد آمریکا و اروپا بود.

وی تصریح کرد: فساد اقتصادی توسط رژیم شاه در حد گسترده بود، به نحوی که شاه ایران به ثروتمندترین فرد ایرانی تبدیل شده بود و از کل درآمد کارخانجات مبلغ بالایی به شخص شاه داده می‌شد.

شیرزادی افزود: دوران پهلوی دوم فساد طوری گسترده شد که حدود ۴۰ درصد از درآمدهای نفتی مبلغی بالغ بر۱۲ میلیون دلار به حساب خاندان پهلوی واریز می‌شد.

وی گفت: انقلاب در شرایطی پیروز شد که کشور با چنین سابقه فساد گسترده در ابعاد مختلف اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و... همراه بود و امروز بعد از گذشت بیش از ۴۰ سال از عمر با برکت انقلاب پیشرفت‌های فراوانی در حوزه‌های مختلف داشته‌ایم‌که با قبل از انقلاب قابل مقایسه نیست.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ملایر بیان داشت: در طول انقلاب همواره موانع مهمی سر راه پیشرفت‌های ما بوده است از قبیل جنگ، تحریم، فتنه‌های داخلی و غیره.

وی خاطرنشانکرد: ملت شریف ایران باید بدانند برای پیشرفت انقلاب راه اصلی قطع امید از بیرون و اعتماد به ظرفیت‌های داخل و حمایت همه جانبه از انقلاب و نظام است که باید در تمام صحنه‌ها حضور چشمگیر و پررنگ داشته باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار