خبرهای داغ:

از گلباران گلزار شهدا تا برگزاری پیاده روی خانوادگی به همت بسیجیان روستا اروانه

همزمان با دهه مبارک فجر گلزار شهدا روستا اروانه در سرخه عطرآگین و ویژه برنامه پیاده روی خانوادگی در پارک سکان برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۱۲۷۵۴
|
۱۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ همزمان با دهه مبارک فجر آیین عطر افشانی و غبار روبی گلزار شهدا به همت خواهران و برادران بسیجی پایگاه های مقاومت بسیج ولی عصر (عج) و نرجس خاتون (س) روستا اروانه در سرخه با حضور مردم ولایت مدار روستای برگزار شد.

همچنین در راستای بزرگداشت دهه ویژه برنامه پیاده‌روی خانوادگی همراه با نرمش صبحگاهی و اجرای نمایش با حضور ۵۰ نفراز خواهران و برادران بسیجی در پارک سکان استان سمنان برگزار شد.

احمد حافظی فرمانده پایگاه مقاومت ولی عصر (عج) در حاشیه این برنامه ها در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس حق بزرگی بر گردن ما دارند و امنیت و اقتدار ایران اسلامی مرهون جان فشانی‌های آنان است.

او افزود: ایام الله دهه مبارک فجر بهترین فرصت برای تعمیق فرهنگ ایثار و شهادت است و همه ما موظف هستیم یاد و خاطره آن ها را بزرگ بداریم.

فرمانده پایگاه مقاومت ولی عصر (عج) بیان داشت: همزمان با دهه فجر مراسم عطرافشانی و گلباران قبور مطهر و منور شهدای روستا در گلزار شهدای اروانه با حضور بسیجیان برگزار شد.

حافظی در ادامه گفت: با هدف بزرگداشت دهه ویژه برنامه پیاده روی خانوادگی به مشارکت خواهران و برادران بسیجی در پارک سکان سمنان همراه با مسابقات متنوع برگزار و با استقبال خوبی همراه بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار