خبرهای داغ:

دو راس گوسفند در محله اسلامی آل یاسین (ع) سرخه توزیع شد

همزمان با دهه مبارک فجر دو راس گوسفند به همت پایگاه های مقاومت بسیج حضرت معصومه (س) و پایگاه امام خامنه‌ای (مدظله) در محله اسلامی آل یاسین (ع) ذبح و توزیع شد.
کد خبر: ۹۴۱۲۸۴۷
|
۱۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ همزمان با دهه مبارک فجر و در راستای رزمایش مواسات و کمک های مومنانه دو رأس گوسفند به همت پایگاه های مقاومت بسیج حضرت معصومه (س) و پایگاه امام خامنه‌ای (مدظله) در محله اسلامی آل یاسین (ع) ذبح و بین خانواده های نیازمند در محله توزیع شد.

فاطمه اسیری فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت معصومه (س) در حاشیه این اقدام مومنانه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: در راستای پیروی از منویات مقام معظم رهبری در خصوص شکل گیری رزمایش مواسات و تداوم آن پایگاه های مقاومت در محله اسلامی آل یاسین (ع) اقدام به کمک های مومنانه کردند.

او افزود: در طی مراحل مختلف گروه های جهادی با یاری خیرین و بانیان در قالب طرح های مختلف اقدام به کمک به خانواده های شناسایی شده نیازمند در سطح محله کردند.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت معصومه (س) در ادامه اضافه کرد: این کمک ها در قالب تهیه و توزیع غذای گرم، اهدای میوه، لباس، فرش، بخاری، پرداخت اقساط، کمک های مالی و ذبح گوسفند انجام شده است.

اسیری عنوان کرد: در این دوره نیز با کمک خیرین دو راس گوسفند در محله قربانی و با حفظ شان و منزلت خانواده ها در سطح محله توزیع شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار