خبرهای داغ:

مسابقات ورزشی به همت خواهران بسیجی روستا افتر در سرخه برگزار شد

به مناسبت یوم الله دهه فجر؛ مسابقات ورزشی به همت پایگاه مقاومت بسیج صدیقه کبری (س) روستا افتر در سرخه در خانه ورزش روستا برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۱۲۸۱۶
|
۱۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ همزمان با دهه مبارک فجر مسابقات درون پایگاهی در یک روز ورزشی به همت پایگاه مقاومت بسیج صدیقه کبری (س) روستا افتر در سرخه در خانه ورزش روستا برگزار شد.

گفتنی است این مسابقات در رشته های دارت، فوتبال دستی و طناب زنی در رده های مختلف سنی با حضور و مشارکت پرشور بسیجیان برگزار شد.

فاطمه محمودی فرمانده پایگاه مقاومت بسیج صدیقه کبری (س) در حاشیه این برنامه ورزشی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: ورزش لازمه زندگی همه انسان هاست و همیشه گفته اند فکر سالم در بدن سالم است.

او افزود: با هدف بزرگداشت افتخارآفرینی های دلاورمردان عرصه انقلاب و شهادت و ترغیب بسیجیان به ورزش؛ ویژه برنامه ورزشی به همت کارگروه تربیت بدنی این پایگاه مقاومت در قالب رشته های دارت، فوتبال دستی و طناب زنی برگزار و بسیجیان به خوبی از این برنامه استقبال کردند.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج صدیقه کبری (س) در ادامه اضافه کرد: با هدف گرامیداشت دهه برنامه های متنوع دیگری نیز در دستور کار قرار دارد که با رعایت اصول بهداشتی برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار