در سامان برگزار می شود؛

دوره های آموزش مداحی و ستایشگری

مسئول کانون مداحان شهرستان سامان از برگزاری دوره های آموزش مداحی و ستایشگری در شهر سامان خبر داد.
کد خبر: ۹۴۱۲۶۶۲
|
۱۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ شهرام سنایی ادامه داد: دوره های آموزش مداحی و ستایشگری اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام ویژه نوجوانان، برادران و خواهران در سطوح مقدماتی، تکمیلی و تخصصی برگزار می شود.

مسئول بسیج مداحان شهرستان سامان افزود: در این دوره ها شرکت کنندگان، آموزش اصول و فنون خواندن، آداب و اخلاق ذاکری، قرآن، احکام،مقتل شناسی ،آسیب شناسی ،اصول و فنون نوحه و مولودی خوانی،فن مرثیه خوانی و ... را به صورت تخصصی فرا می گیرند.

 وی ادامه داد: زمان و مکان برگزاری کلاس ها روز شنبه هر هفته ازساعت ۱۵:۳۰در دفتر امام جمعه سامان می باشد و کلاس ها برای سه قشر آقایون،بانوان ، نوجوانان و نوگلان با حضور اساتید برادران، یوسف هاشمی و شهرام سنائی استاد خواهران سرکار خانم قربانی برگزار می گردد.

سنایی گفت: دوره های آموزش مداحی و ستایشگری به همت کانون تخصصی آموزش مداحی حداث الحسین علیه السلام با همکاری کانون مداحان و بسیج مداحان شهرستان سامان برگزار می شود، علاقمندان برای ثبت نام و شرکت در کلاس ها می توانند به کانون تخصصی آموزش مداحی حداث الحسین علیه السلام ، کانون مداحان و بسیج مداحان شهرستان سامان مراجعه کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار