خبرهای داغ:
سرپرست فرمانداری گرمسار:

۶۵ پروژه عمرانی و اقتصادی به مناسبت دهه فجر در گرمسار افتتاح می شود

سرپرست فرمانداری گرمسار گفت: ۶۵ پروژه عمرانی و اقتصادی با اعتبار ۳۴۵ میلیارد تومان به مناسبت دهه فجر در گرمسار به بهره برداری می رسد.
کد خبر: ۹۴۱۱۴۲۱
|
۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۲

به گزارش خبرنگار بسیج از گرمسار، علیرضا کاشی در دیدار با امام جمعه این شهرستان اظهار داشت: پروژه عمرانی و اقتصادی با اعتبار ۳۴۵ میلیارد تومان به مناسبت دهه فجر در گرمسار به بهره برداری می رسد.

وی با بیان اینکه با افتتاح این پروژه ها ۳۷۲ نفر در گرمسار صاحب شغل می شوند، تصریح کرد: دهه فجر فرصت زیبنده و مغتنمی است تا کارگزاران دولت شمه ای از خدمات ، تلاش ها و عملکرد خود را به اطلاع مردم شریف برسانند.

 فرماندار گرمسار افزود: ۵۱ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد تومان و ۱۴ پروژه اقتصادی با اعتباری بالغ بر ۳۰۵میلیارد تومان در حوزه اقتصادی آماده افتتاح است.

وی با اشاره به اینکه عملیات اجرایی ۶ پروژه عمرانی در این ایام آغاز خواهد شد، تاکید کرد: این پروژه ها با اعتبار ۵۸ میلیارد تومان در گرمسار و ایوانکی در دهه فجر امسال با حضور مسئولان استانی کلنگ زنی می شوند.

کاشی گفت: علی رغم توطئه ها و تحریم ها ، دولت با پشتوانه همین مردم دستاوردهایی بزرگ و پیشرفت های قابل تحسین در تمامی حوزه ها داشته است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار