پیام سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) استان قم به مناسبت ایام الله دهه فجر:

انقلاب اسلامی، قیام ملت ایران در راه خدا بود

انقلاب اسلامی، قیام ملت ایران در راه خدا بود؛ قیامی که جز با نصرت الهی و رهبری امام خمینی (ره) پیروزی آن ممکن نبود.
کد خبر: ۹۴۱۱۱۹۶
|
۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۱

به گزارش زاری بسیج از قم،متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

قال الله تعالی: «وَ نُریدُ أَنْ نَمُنَّ عَلَی الَّذینَ اسْتُضْعِفُوا فِی الْأَرْضِ وَ نَجْعَلَهُمْ أَئِمَّةً وَ نَجْعَلَهُمُ الْوارِثینَ»


و ما بر آن هستیم که بر مستضعفان روى زمین نعمت دهیم و آنان را پیشوایان سازیم و وارثان گردانیم (قصص/۵)

«وَالْفَجْرِ * وَلَیالٍ عَشْرٍ»


دهه مبارک فجر، دهه ماندگار در تاریخ پرافتخار ایران اسلامی و قلّه بالندگی ملت بصیر و دین باور ایران اسلامی است که در بهمن ۱۳۵۷ با خیزش عظیم ملت بزرگ ایران و با ایثارخون شهدا شکل گرفته است.


سالگرد انقلاب شکوهمند ملت ایران که بزرگ‌ترین انقلاب فرهنگی بر پایه باور‌های دینی در جهان معاصر است و یادآور خاطره و حماسه بزرگ ملت ایران به رهبری حضرت امام خمینی (ره) است.

پیروزی انقلاب اسلامی در سال ۱۳۵۷، بدون شک یک معجزه الهی و انفجار نور بود که به دست انسانی الهی و با تکیه بر حضور مردم، معادلات جهان را برهم زد. انقلاب اسلامی، قیام ملت ایران در راه خدا بود؛ قیامی که جز با نصرت الهی و رهبری امام خمینی (ره) پیروزی آن ممکن نبود. تردیدی نیست که این انقلاب الهی مبتنی بر بینش عمیق توحیدی و نشأت گرفته از نهضت عاشورا؛ تداوم بخش راه حسینی است که انشاءالله تا قیام جهانی حضرت مهدی (عج) استمرار خواهد داشت.


پیروزی انقلاب اسلامی، معادلات قدرت‌‎های بزرگ را دگرگون ساخت و ساختاری که بر اساس نظم دوقطبی شکل گرفته بود بر هم زد و اندیشه‌های الحادی لیبرال دموکراسی و کمونیسم را با ارائه مردم سالاری دینی به چالش کشید. بدون شک پیروزی انقلاب اسلامی ایران معادلات قدرت‌های بیگانه در منطقه حساس غرب آسیا را در هم شکست و دست نامشروع غرب در ایران و در آینده‌ای نزدیک ازمنطقه کوتاه خواهد نمود.


علیرغم تلاش نظام سلطه در توسعه نا امنی و رواج یأس و نا امیدی از سوی بدخواهان و ایجاد جنگ روانی در تمامی این چهل و سه سال، ایران کماکان در جایگاه عزت و اقتدار ایستاده است و جوانان پاک این انقلاب از نسل با عزت و عظمت شهیدان در راه تحقق آرمان‌های حضرت روح‌الله (ره) مجدانه گام بر‌می‌دارند تا سیلی محکمی به گوش دشمنان اسلام و انقلاب وارد سازند.

تاریخ چهاردهه انقلاب اسلامی نشان داده که این ملت از تمام برهه‌های حساس و تهدیدات دشمن به برکات ایمان مردم و رهبری حکیمانه با سربلندی عبور کرده و با وجود همه مشکلات و مطالبات زمین مانده مردم، در برنامه‌های گرامی داشت دهه مبارک فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شرکت نموده و مشت محکم دیگری بر دهان استکبار و دنباله‌های آن به ویژه جریان تحریف خواهند زد و تجدید میثاقی با آرمان‌های بلند امام «ره» و انقلاب خواهند نمود.

امروز انقلاب اسلامی ایران پس از ۴۳ سال که از عمر پربرکت و افتخارآمیز آن می‌گذرد توانسته بیش از هر زمان دیگری جایگاه تاثیرگذار و تعیین‌کننده خود در عرصه تحولات منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای را تحکیم بخشد و با پیام الهام‌بخش و عزت‌آفرین خود موجب حرکت عدالت‌خواهی و آزادی‌خواهی ملت‌های ستمدیده و مظلوم جهان شود.


در مسیر «گام دوم انقلاب» که در حقیقت «دومین مرحله‌ی خودسازی، جامعه پردازی و تمدن‌سازی» است و «فصل جدید زندگی جمهوری اسلامی» را رقم می‌زند و انقلاب را نیز «به آرمان بزرگش که ایجاد تمدن نوین اسلامی و آمادگی برای طلوع خورشید ولایت عظمی (ارواحنا فداه) است» نزدیک می‌کند.

سپاه همیشه پیروز امام علی بن ابی طالب (ع) استان قم ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های امامین انقلاب، فرا رسیدن ایام الله دهه فجر و چهل و سومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را به دوستداران، معتقدان و وفاداران این حرکت پر خروش الهی به ویژه مردم بصیر، ولایتمدار و شهید پرور استان قم تبریک و تهنیت عرض نموده و تأکید می‌کند؛ انقلاب اسلامی به پشتوانه حمایت‌های بی دریغ ملت غیور و همیشه در صحنه ایران اسلامی، فراز و نشیب‌ها و توطئه‌های گوناگون دشمنان اسلام و انقلاب را با صلابت و موفقیت پشت سر گذاشته و امروز در اوج اقتدار و شکوه در منطقه و جهان می‌درخشد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار