خبرهای داغ:
فرمانده نیروی دریایی ارتش:

نیروی دریایی با تکیه بر توان داخلی تجهیزات پیچیده‌ای دارد

تبریز- فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران امنیت پایدار دریایی را در سایه حضور مستمر این نیرو در پهنه‌های آبی دانست و گفت: نیروی دریایی با تکیه بر توان داخلی تجهیزات پیچیده‌ای دارد.
کد خبر: ۹۴۱۰۷۴۰
|
۱۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۱:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، امیر دریادار شهرام ایرانی روز گذشته در همایش اساتید علوم و معارف دفاع مقدس آدربایجان شرقی در تبریز اظهار کرد: حضور هدفمند در دریاها برای ما بسیار قابل‌توجه است، لذا برای ارتقا امنیت پایدار دریایی، حضور مستمر و موثر و بازدارنده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در پهنه‌های آبی جهان بسیار مهم است.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب فرمودند اقداماتی که در این حوزه انجام می‌شود جهاد است و نیروی دریایی ارتش در طول دفاع مقدس با توجه به شرایط پای‌کار بود و با توجه به سازماندهی خود در طول ۶۷ روز توانست نیروی دریایی دشمن را جمع کرده و به زباله‌دان تاریخ بیاندازد.

دریادار ایرانی خاطرنشان کرد: ما با همدلی و دریافت همه فرامین مسیر عزت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی را رقم می‌زنیم و امیدواریم این پرچم مقدس را به دست صاحب اصلی برسانیم.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری فرمودند، نیروی دریایی ما، چون نگینی درخشنده در دریاها است، خاطر نشان کرد: امروزه بنا به سیاست و تدابیر ابلاغ شده توانسته‌ایم بر قله افتخار بایستیم و با توان داخلی تجهیزات پیچیده‌ای را به کار گیریم.

دریادار ایرانی اظهار کرد: در زمان دفاع مقدس ما ۱۰ هزار کشتی را همراهی کردیم که تنها ۲۵۰ عدد مورد حمله دشمن قرار گرفت و امروز هم با افتخار ناوگروه ۸۹ در حال عزیمت به منطقه برای ایجاد امنیت پایدار است.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری نیروی دریایی را نیرویی راهبردی خواندند که هم از جهت علمی و تجهیزاتی اهمیت فراوانی دارد و هم با توجه به سیاست‌های حاکم بر منطقه و برخی تهدیدهای موجود، از موقعیت ویژه سیاسی و نظامی برخوردار است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار