خبرهای داغ:

بانوان و خواهران فعال در نبرد روایت ها باعث افتخار هستند

جانشین فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان گفت: زنان فعال در نبرد نامتقارن و نبرد روایت‌ها باعث افتخار هستند و میتوانند برای جبهه وسیع انقلاب نقش آفرینی کنند، زنان می‌توانند در جنگ اراده‌ها بسیار موثر باشند.
کد خبر: ۹۴۰۹۸۱۹
|
۰۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج اصفهان؛ سردار علی مقواساز صبح امروز در همایش تجلیل از بانوان فعال و نخبه استان اصفهان اظهار کرد: دشمن نقشه های شومی دیده بود که امنیت و آرامش این کشور را برهم زند و من شاهد بودم جریان‌های مختلف و مادران شهیدی را که خانه‌های خودشان را مرکز بصیرت کردند و حتی دارایی خودشان را خرج کردند.

جانشین فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان افزود: زمانی که زنان مجاهد ما میدان‌دار شدند، محاسبات دشمنان را برهم ریختند و نفر به نفر پای مردم ایستادگی کردند.

وی بیان کرد: زنان فعال در نبرد نامتقارن و نبرد روایت‌ها باعث افتخار هستند و میتوانند برای جبهه وسیع انقلاب نقش آفرینی کنند، زنان می‌توانند در جنگ اراده‌ها بسیار موثر باشند.

سردار مقوا ساز ابراز داشت: در زنان اراده‌ها در همه عرصه‌ها وجود دارد و میتوانند برای کشور و استان افتخار آفرینی کنند؛ اگر جنگ عاشورا تحریف شده بود، امروز چیزی به نام دین نبود، حضرت زینب (س) با اراده ایستادند و پس از چهل روز گزارش ایستادگی خودشان را بر سر مزار امام حسین(ع) به ایشان دادند.

جانشین فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان خاطر نشان کرد: امروز همه دشمنان قصد دارند، الگوهای انقلابی که پس از ۱۴۰۰ سال به وجود آمده است را از بین ببرند و مردم مارا ناامید کنند، من به عنوان یه سرباز از همه خواهرانم می‌خواهم در تمامی عرصه های نبرد محکم ایستادگی کنند.

وی ادامه داد: زمان ما تشابه به زمان امیرالمومنین(ع) دارد، باید صبر و استقامت کنید؛ با ایمان و انگیزه در همه حوزه ها و اعتماد به جوانان و دستاوردهای داخلی ما را پیشتاز می‌کند.

علی مقوا ساز گفت: چرا ما باید از نسخه های غربی استفاده کنیم که باعث عدم پیشرفت ما شود، کاری کنید تا این انقلاب زودتر به دست حضرت مهدی(عج) برسد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار