برگزاری سلسله جلسات مادرانه تربیت فرزند و بحران جوانی

به همت پایگاه شهیده واعظی کارگاه مادرانه فرزندپروری و بحران جوانی مختص مادران دارای نوجوان محله سجادیه پردیسان برگزارشد.
کد خبر: ۹۴۰۸۵۳۲
|
۲۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، عباسیان کارشناس برنامه در این جلسه گفت: هر انسانی در طول رشد برای رسیدن به پختگی و کمال مراحل رشدی را طی می‌کند؛ این مراحل در میان انسان‌های سراسر دنیا تا حد زیادی مشابه بوده و ویژگی‌های یکسانی دارند، نوجوانی یکی از این مراحل مهم است که در آن تغییرات گسترده‌ای در جسم و تفکر و روان فرد به وجود می‌آید.

وی ادامه داد: این دوران حساس، دارای بحران مختص به خود می‌باشد که همانا بحران هویت است. بحران هویت سرآغاز زندگی بزرگسالی و مقدمه روابط صمیمانه بعدی فرد است. بسیار اهمیت دارد که فرد به سلامت از بحران نوجوانی گذر کند تا به پیامد‌های ناشی از شکست بحران دچار نشود که نقش والدین در این امر بسیارمهم است.

خانم معصوم بیگی مسئول اجتماعی پایگاه دراین زمینه گفت: هدف از این کارگاه کمک به والدین برای تقویت ارتباط موثر و مدیریت رفتار آنان به گونه‌ای سازنده و بی ضرر است. این کارگاه و این شیوه بر اساس ارتباط خوب و توجه مثبت والدین به فرزندان پایه ریزی شده است.

گفتنی است این کارگاه که مختص مادران دارای نوجوان بود با رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.


انتهای پیام/ زمانی

ارسال نظرات