به همت تیپ مستقل 38 زرهی ارتش و آموزش‌وپرورش برگزار شد:

یادواره اولین شهید اهل سنت دفاع مقدس در تربت‌جام

یادواره چهلمین و یکمین سالگرد شهادت اولین شهید اهل سنت دفاع مقدس شهید محمد عثمان سرور احمدی به همت آموزش‌وپرورش، تیپ ۳۸ زرهی و به میزبانی معلمان و دانش آموزان مدرسه شهید سرور احمدی در محل مزار این شهید برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۰۷۱۷۹
|
۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۹

به گزارش خبرگزار بسیج از خراسان رضوی در تربت‌جام، در این‌ محفل معنوی پس از تلاوت قرآن، قرائت زندگینامه و وصیت‌نامه شهید توسط دانش آموزان و اجرای چند سرود حماسی توسط گروه رزم نوازان تیپ ۳۸ زرهی رئیس آموزش‌وپرورش تربت‌جام گفت: ما وظیفه‌داریم تکلیف و رسالت خودمان را به شهدا به انجام ‌برسانیم.

آریامنش افزود: همه باید مسیر شهدا قدم برداریم و با انتخاب راه درست همچون شهدا از نظام و ولایت و رهبری و انقلاب اسلامی بصیرتی حمایت پشتیبانی کنیم.

در ادامه فرمانده تیپ ۳۸ زرهی تربت‌جام با تجلیل و تکریم از ۲۳۸ هزار شهید دفاع مقدس گفت: شهدا جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند و امروز آبرو، عزت، آرامش، امنیت، شرف و اقتدار نظام مدیون جان‌فشانی شهدا می‌دانیم.

سرهنگ مهدی سعیدیان با قدردانی از حضور و همراهی معلمان و دانش آموزان افزود: شهدا در محضر خدا روزی می‌خورند و شاهد اعمال و رفتار ما هستند و همه ما مدیون شهداییم و باید فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل جوان و نوجوان نهادینه شود که آینده کشور به دست آنان اداره می‌شود.

گفتنی است یادواره چهلمین و یکمین سالگرد شهادت اولین شهید اهل سنت دفاع مقدس شهید محمد عثمان سرور احمدی به همت آموزش‌وپرورش، تیپ ۳۸ زرهی و به میزبانی معلمان و دانش آموزان مدرسه شهید سرور احمدی در محل مزار شهید با حضور امام‌جمعه اهل سنت، جمعی از مدیران اجرایی، نظامی و انتظامی، بسیجیان، خانواده شهدا و ایثارگران و دانش آموزان و معلمان در مجموعه مزار شیخ‌الاسلام احمد جامی تربت‌جام برگزار شد.

در پایان‌ مراسم لوح سپاس به پدر شهید سرور احمدی تقدیم شد و مزار شهید با حضور دانش آموزان، معلمان و شرکت‌کنندگان عطرافشانی و گل‌باران شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها