خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان:

دشمن به دنبال فشار و مهار جمهوری اسلامی است

رزن- مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: دشمن هم اکنون نیز به دنبال فشار و مهار جمهوری اسلامی است و تمام تلاش خود را دارد تا دولت جدید نتواند اقدامات موثر انجام دهد.
کد خبر: ۹۴۰۳۶۲۵
|
۱۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۶

دشمن به دنبال فشار و مهار جمهوری اسلامی است

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام حسین علیی در مراسم گرامیداشت یوم الله ۹ دی در شهرستان رزن با تبریک دهه بصیرت اظهار داشت: اسلام و سیره اهل بیت(ع) از ابتدا دچار فتنه‌های متعدد شد و این فتنه‌ها برای ما الگو و تجربه هستند و بازخوانی فتنه‌ها از باب عبرت الزامی است.

وی با اشاره به فتنه‌های انقلاب عنوان کرد: اسلام قبل از انقلاب که بیشتر جنبه نظری داشت برای دشمن خطر نداشت بنابراین دشمنان مشکل اساسی با ما نداشتند اما بعد از انقلاب که اسلام وارد حوزه عمل و حکمرانی شد دشمن احساس خطر کرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به اقدامات دشمن در دهه اخیر اظهار داشت: دشمن هم اکنون نیز به دنبال فشار و مهار جمهوری اسلامی است و تمام تلاش خود را دارد تا دولت جدید نتواند اقدامات موثر انجام دهد اما خداوند پشتیبان دولت و ملت ایران خواهد بود.

وی با بیان اینکه ما به آینده امیدواریم، گفت: گشایش‌های اقتصادی با دیپلماسی انقلابی و کار جهادی در پیش خواهد بود و ما باید با تبعیت از ولی فقیه زمان به هنگام فتنه‌ها یاری کنیم تا از فتنه‌ها با موفقیت خارج شویم.

دشمن به دنبال فشار و مهار جمهوری اسلامی است

دشمن به دنبال فشار و مهار جمهوری اسلامی است

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار