خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه مقاومت شهرستان بهار:

همواره مردم ولایت‌مدار ایران اسلامی در خلق حماسه پیشرو بودند

بهار-فرمانده سپاه ناحیه بهار گفت: همواره مردم ولایت‌مدار ایران اسلامی در خلق حماسه پیشرو بودند و دشمن را مایوس کرده‌اند.
کد خبر: ۹۴۰۳۶۱۲
|
۱۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ مهدی هندی ورکانه در جمع مردم ولایت‌مدار شهرستان بهار در فرهنگسرای آیت الله بهاری (ره) اظهار داشت: تجمع روز نهم دی ماه مشت محکمی بر دهان فتنه‌گران و استکبار جهانی بود که به زعم خود گمان می‌کردند در سال ۸۸ می‌تواند کشور را برهم زنند اما مردم فهیم، ولایی و پای کار با تفکر برگرفته از حرکت سید الشهدا(ع) و حضرت زهرا(س) مثل همیشه به میدان آمدند و ورود پیدا کردند و حماسه ۹ دی را آفریدند.

وی افزود: در سال۸۸ سلطنت طلبان، اسرائیل، آمریکا و سرویس‌های جاسوسی پشت فتنه‌گران و منافقان بودند تا کشور را برهم زدند، غافل از اینکه خط قرمز مردم ما اهل بیت (ع) و حضرت سیدالشهدا(ع) است.

فرمانده سپاه ناحیه بهار ابراز داشت: وقتی اهانت به مقدسات و آتش زدن خیمه‌های عزاداری و اهانت به روحانیت و جریان حزب الله و خسارت به اموال عمومی را، بسیجیان پیرو راه سیدالشهدا و مردم فهیم پیرو حرکت و تفکر سیدالشهدا دیدند به میدان آمدند و نقش مهمی ایفا کردند.

وی ادامه داد: مردم یکبار دیگر ثابت کردند که در جمهوری اسلامی ایران مردم همه پای نظام و آرمان‌های نظام اسلامی هستند و خواهند بود و در آستانه سالگرد شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی با حفظ وحدت و انسجام حماسه‌ای دیگر خلق خواهند کرد.

هندی‌ورکانه با اشاره به اینکه همواره مردم ولایت‌مدار ایران اسلامی در خلق حماسه پیشرو بودند و دشمن را مایوس کرده‌اند، تصریح کرد: دشمنان اسلام از هیچ تلاشی فروگذار نیستند و امروز جنس تهدیدات دشمن هوشمند شده و از هر فرصتی برای برهم زدن کشور انجام می‌دهند.

وی عنوان کرد: جنگ امروز جنگ اقتصادی است و باید در این عرصه نیز تمرکز داشته باشیم و مولفه اقتصادی خود را بسازیم.

فرمانده سپاه ناحیه بهار بیان کرد: دشمن غافل از این است که مردم فهیم ما ائمه(ع)، امام زمان(عج) و حضرت سیدالشهدا(ع) را دارند، شهدای خود را تقدیم انقلاب کرده‌اند و مکتب آنان مکتب امید و نشاط است و در بزنگاه‌ها و جایی که لازم باشد همیشه پای کار خواهند بود و دشمن را مایوس می‌کنند و به فرموده رهبر معظم انقلاب ترامپ‌ها خوراک موریانه‌ها خواهند شد و نظام ما پرچم را به دست آقا امام زمان(عج) خواهد رساند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار