خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان:

بزرگ‌ترین پیام ۹ دی پیام بصیرت، آزادیخواهی و پیام مقابله با استکباری است

همدان-مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه انصار الحسین(ع) همدان گفت: بزرگ‌ترین پیام ۹دی بصیرت، آزادیخواهی و پیام مقابله با استکباری است که خود را به رنگ لعاب دوست در می‌آورد و با این وجهه به میدان می‌آید.
کد خبر: ۹۴۰۳۶۵۱
|
۱۰ دی ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۰

سرهنگ ابراهیم بختیاری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان، ضمن تسلیت ایام فاطمیه، با بیان اینکه ۹ دی به فرموده رهبر معظم انقلاب یکی از ایام الله است، اظهار داشت: در سال ۸۸ دشمن با استفاده از همه عناصر داخلی و خارجی خود ۸ ماه امنیت کشور را به هم ریخت و فتنه‌ای را برافروخت و اموال و انفس مردم را هدف قرار داد که با رهبری حکیمانه امام خامنه‌ای «مدظله العالی» مردم در نهم دی ۸۸ پاسخ قاطعی به این فتنه بزرگ دادند و برای همیشه بساط فتنه و فتنه‌گران را جمع کردند.

وی با بیان اینکه هدف دشمن در اصل ساقط کردن نظام مقدس جمهوری ایران بود، افزود: دشمن که فضا را آماده دید و از قبل هم آماده کرده بودند عناصر فریب خورده، سلطنت طلب‌ها، سکولارها، رادیو‌های بیگانه، شبکه‌های ماهواره‌ای و عناصر مغرض داخلی دست به دست هم دادند که بتوانند به نظام ضربه بزنند، اما اراده الهی براین تعلق گرفت و دست مدد الهی از آستین ملت بیرون آمد و چشم فتنه را کور کرد.

مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان گفت: نخستین مؤلفه به عنوان لازمه جلوگیری از فتنه آمریکایی اسرائیلی سال ۸۸ عبارت است از افزودن بصیرت مردم و خدمت صادقانه و بی منت مسئولین کشور به مردم است که راه بهانه و فتنه را بر همگان ببندد.

وی ادامه داد: مؤلفه بعدی حرکت پشت سر رهبری و امام جامعه است، وقتی ملت پشت سر رهبری حکیم و الهی امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) حرکت کنند و با بصیرت دشمن را بشناسد قطع به یقین بستر به وجود آمدن چنین فتنه‌هایی از بین خواهد رفت و خدای متعال هم مدد و نصرت خود را نثار ملت خواهد کرد.

بختیاری با بیان اینکه در همه نظام‌های سیاسی مردم به عنوان یکی از ارکان حاکمیت و یکی از مؤلفه‌های قدرت مطرح هستند، ابراز داشت: حرکت امت در لبیک به ندای امامت جامعه نقش بی‌بدیلی را ایفا می‌کرد؛ اگر به تاریخ اسلام نگاه کنیم در مقاطعی که جامعه مسلمین دچار نقصان و ضربه شده، عدم حرکت ملت است؛ اینکه دستگاه‌های تبلیغاتی دشمن در همه دوران‌ها گاهی حقایق را وارونه جلوه و آحاد مردم را فریب می‌دهند مثل فتنه‌ای که در سال ۸۸ ایجاد شد، اما آن گروه بصیر از مردم حرکت کردند و مانند نورافکنی در شب ظلمانی راه را با بصیرت خود روشن کردند و آن دسته از مردم که همراه شده بودند به محض اینکه فهمیدند فتنه‌ای در کار است سریع خط خود را از فتنه‌گران جدا کردند و فتنه‌گران هم برای همیشه منکوب شدند.

وی افزود: حماسه ۹ دی ثابت کرد که فتنه‌گران و دشمنان راهی برای نفوذ در طبقات مردم مؤمن و وفادار ایران اسلامی ندارند، مردم ما درس آزادگی و شجاعت را از مکتب سیدالشهداء (ع) گرفتند و به هیچ عنوان اجازه حضور، نفوذ و دخالت دشمن را نمی‌دهند.

مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان تصریح کرد: بزرگ‌ترین پیام حماسه ۹ دی برای همه آزادیخواهان عالم، پیام بصیرت است که امروز می‌بینید خود نظام سلطه و استکبار جهانی و در رأس آن آمریکای جنایتکار در حیات خلوت خود یعنی در کشور‌های آمریکای لاتین هم دیگر جایگاه و پایگاهی ندارد و همچون کشور ونزوئلا همه مردم بیدار شدند و علیه سیاست‌های مستکبرانه و مستعمرانه و چپاولگرانه اسرائیل ایستادند.

وی اضافه کرد: امروز این یک برکت برای حرکت ملت ایران است که همه آزادیخواهان ملت می‌دانند که اگر پشت سر رهبری عادل، حکیم و شجاع حرکت کنند و در مقابل استکبار بایستند به طور قطع پیروزی از آن آن‌ها خواهد بود.

بختیاری با اشاره به اینکه بزرگ‌ترین پیام ۹ دی پیام بصیرت، آزادیخواهی و پیام مقابله با استکباری است که خود را به رنگ لعاب دوست گاهی در می‌آورد و با این وجهه و هیمنه به میدان می‌آید که ملت انقلابی ایران پشت سر رهبری حکیم، هیمنه پوشالی دشمن را فرو ریخت، گفت: از خداوند می‌خواهم که پیروزی نهایی را نصیب ملت ایران بکند.

وی با بیان اینکه حاج قاسم سلیمانی محصول انقلاب اسلامی و حاصل نظام علوی و فاطمی است، ابراز داشت: شهید سلیمانی که در حمایت از امام مسلمین و امامت جامعه تا پای جان رفت همان کاری که حضرت صدیقه زهرا (س) در دفاع از ارزش‌ها، در دفاع از امیرالمؤمنین (ع) و در دفاع از امام جامعه حرکت کرد، وی یک نماد و تبلور حرکت جهادی است که خدای متعال او را در زمان‌های متعدد و متناوب به عنوان ذخیره نگه داشت که در عصر جهالت ثانی بشر و جهالت مدرن ظهور و بروز پیدا می‌کند و به همگان ثابت می‌کند که با نصرت الهی می‌توان قدرت‌های پوشالی و ظاهری را به شکست کشانید.

مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان در خصوص نقش حاج قاسم سلیمانی که یک نقش پیش رونده و پیش برنده‌ای است، عنوان کرد: در مسیر تمدن نوین اسلامی به عنوان گام و مرحله نهایی انقلاب اسلامی به آن جهت دارد حرکت می‌کند بنابراین دیدید که حرکت آزادیخواهان عالم یک تشییع ۳۰ میلیونی را رقم زد و چهارمین گردهمایی جهان که در کتاب گینس ثبت شد حرکت در تشییع این انسان الهی بود که خدای متعال به خاطر اخلاص و جهاد او برکت داد و او را تاریخ‌ساز کرد.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب که سردار سلیمانی یک مکتب است، خاطرنشان کرد: این بزرگ‌ترین توصیفی است که رهبر معظم انقلاب از این انسان الهی داشت و انسان‌های بزرگ تاریخ ساز و راه و یاد و مکتب آن‌ها ماندگار هستند.

بختیاری با بیان اینکه امیدوارم خداوند به همه ما توفیق دهد در مسیر حاج قاسم سلیمانی که ابتدای این مسیر خودسازی و توجه به خود است حرت کنیم، یادآور شد: اگر حاج قاسم تاریخ را حرکت داد به خاطر این بود که در مقابل نفس خود ایستاده بود و امیدوارم که با تأسی به این مجاهد بزرگ بتوانیم تکالیف خود را در این پیچ تاریخی جهانی به انجام برسانیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار