استقبال از مادر شهید حسنی با حضور فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام

آئین استقبال از مادر گرامی شهید تازه شناسایی شده "سید ابوالفضل حسنی" با حضور فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام و برخی از مسوولان در فرودگاه شهدای ایلام برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۰۳۵۹۹
|
۱۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، آئین استقبال از مادر گرامی شهید تازه شناسایی شده "سید ابوالفضل حسنی" با حضور فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام و برخی از مسوولان در فرودگاه شهدای ایلام برگزار شد.

 این آیین با حضور محمدسبحان حسنی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام، سردار جمال شاکرمی فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان، جمعی از فرماندهان ارتش، سپاه و نیروی انتظامی، جمال اسدی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام، اقشار مردم و جمعی دیگر از مسوولان برگزار شد.

در این آئین مادران معظم شهدای استان با خوشامد گویی به پیشواز مادر گرامی شهید سید ابوالفضل حسنی رفتند.

مراسم یادبود شهید سید ابوالفضل حسنی  جمعه ۱۰ دی ماه با حضور خانواده معظم این شهید والامقام، مسوولان استان، خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و عموم مردم در شهرستان بدره برگزار شد.

شهید تازه شناسایی شده سرباز ارتش جمهوری اسلامی شهیدسید ابوالفضل حسنی متولد ۲۰ فروردین ماه ۱۳۴۷ در تهران است که در ۴ تیرماه سال ۶۶ و عملیات مسلم ابن عقیلم در منطقه عملیاتی نهر عنبر به فیض والای شهادت نائل آمد و پیکر مطهرش سال ۱۳۹۳ بعد از ۲۷ سال شناسایی و پس از تفحص به عنوان شهید گمنام در یادمان شهدای شهر بدره تشییع و تدفین شده بود.

استقبال از مادر شهید حسنی با حضور فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام

ارسال نظرات
آخرین اخبار