آیین افتتاح ۶۳۱ واحدها مسکونی مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) در ایلام

۶۳۱واحد مسکونی مددجویان با همت نهاد کمیته امداد امام خمینی(ره) و سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام ساخته و تحویل مددجویان این نهاد در مناطق روستایی و محروم شده است.
کد خبر: ۹۴۰۲۵۶۸
|
۰۷ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج،سردار " شاکرمی"، فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام در آیین افتتاح  ۶۳۱ واحدها مسکونی مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) ایلام که صبح امروز (۶ دیماه) با حضور سردار “حزنی” معاون هماهنگ کننده قرارگاه جهاد سازندگی و محرومیت زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در محل هتل لاله شهر ایلام برگزار شد، گفت: امروز پایانی بر یک حرکت جهادی است و در واقع این واحد‌های مسکونی در طول زمان در چند سال گذشته با حرکت جهادی ساخته شده اند.

وی اظهار کرد: در مجموع برای ۴۰۹ واحد در مرحله اول ۹ میلیارد تومان و برای ۲۲۲ واحد فاز دوم ۱۱میلیارد تومان هزینه شده است.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام افزود: ۱۰۱ واحد مسکونی هم در مناطق سیل زده استان ایلام در جریان سیل سال ۹۸ نیز ساخته شده است.

سردار شاکرمی در ادامه بیان داشت:۱۰۱۰ واحد مسکونی نیز در سطح مناطق محروم و روستایی استان تعمیر و بازسازی شده است.

وی اظهار کرد: یکی از کارهای جهادی در استان آبرسانی به مناطق روستایی و محروم استان و زمین های زراعی در این مناطق است.

وی در پایان بیان داشت: بیش از ۳۵ هزار بسته آموزشی شامل نوشت افزار و تبلت و ... در بین دانش آموزان بی بضاعت از دیگر کارهای جهادی در استان است.

به گزارش بسیج، در پایان این مراسم نیز از فرماندهان سپاه نواحی استان ایلام، "علی ملک زاده"، مسئول بسیج سازندگی سازندگی سپاه امیرالمؤمنین (ع)، قنبر موسی نژاد رئیس سابق و رضا طاهری رئیس جدید کمیته امداد امام خمینی (ره) استان ایلام تقدیر به عمل آمد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار