۱۱۰۰ گروه جهادی در استان ایلام فعالیت می‌کنند

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت: ۱۱۰۰ گروه جهادی در عرصه‌های مختلف تخصصی و عمرانی در سطح استان ایلام فعالیت می‌کنند.
کد خبر: ۹۴۰۲۵۷۵
|
۰۷ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار جمال شاکرمی در گفت وگو با خبرنگار بسیج، از فعالیت  ۱۱۰۰ گروه جهادی در عرصه‌های مختلف تخصصی و عمرانی در سطح استان ایلام خبر و اظهار داشت:صد گروه جهادی در مجموعه سپاه استان جهت خدمت رسانی به اقشار مختلف به ویژه مناطق محروم وجود دارد.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت:سپاه تکیه‌گاه مطمئن ،محکم و طیبی برای محرومین بوده و هر نهادی که با سپاه همکاری کند ضرر نخواهد کرد.

سردار شاکرمی گفت:استان ما امروز نیازمند همت و تلاش مضاعف است که باید در دستور کار مسئولان مربوطه قرار گیرد.

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع») استان ایلام نیز خاطرنشان کرد: همکاری سپاه و کمیته امداد در ساخت این پروژه ها یک کار جهادی بود که در شرایط سخت انجام شد.

 شاکرمی افزود: خوشبختانه در ساخت این پروژه ها هیچ مبلغی از مددجویان دریافت نشد و امروز شاهد پایان این پروژه بزرگ هستیم.

وی ادامه داد:از آنجایی که در زمینه محرومیت زدایی همکاری نزدیکی با کمیته امداد داریم همچنان آماده انجام پروژه های دیگر هستیم.

شاکرمی افزود:سپاه در کنار ساخت مسکن محرومان کمیته امداد، 101 باب مسکن سیل زدگان بخش ماژین دره شهر برای مددجویان بهزیستی و نیازمندان نیز احداث کرده است.

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام با اشاره به اینکه یکی از اقدامات ارزشمند سپاه در مناطق محروم و آسیب‌پذیر محرومیت زدایی است خاطر نشان کرد: بر این اساس سپاه امیرالمومنین(ع) طی سال‌های اخیر پروژه‌های عمرانی از جمله ساخت خانه نیازمند، خانه عالم، مسجد، راه، آب روستایی و... خدمت رسانی کرده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار