فرماندار خلیل آباددر گفت و گو با بسیج:

راه شهید سلیمانی به عنوان یک مکتب ادامه دارد

فرماندار خلیل آباد با تاکید بر اینکه راه شهید سلیمانی به عنوان یک مکتب ادامه دارد گفت: خادم الرضایی بودن شهید سلیمانی برگرفته از مکتب بزرگ علوی و تشیع بود که این شهید بزرگوار ذوب در این موضوع بود.
کد خبر: ۹۴۰۳۴۸۴
|
۱۰ دی ۱۴۰۰ - ۰۷:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی،ابراهیم قاسم پور در گفت و گو با خبرنگار بسیج اظهار کرد: شهید سلیمانی یک قهرمان بزرگ اسلامی و ایرانیاست که تنها متعلق به ملت ایران نبود بلکه متعلق به همه دنیاست و این یک واقعیت است.

وی با بیان اینکه اغلب سیاستمداران خارجی اهم از خود آمریکایی ها، انگلیسی ها و حتی در برخی از موارد آلمانی ها اذعان کردند که این ژنرال بزرگ ایرانی، بزرگترین شخصیت کاریزمای نظامی قرن اخیر است، خاطرنشان کرد: دشمنان نظام اسلامی، امروز با حذف کردن یک هشتک یا حذف تصاویر سردار در برخی از شبکه های اجتماعی مطمئناً هیچ کاری نمی توانند انجام دهند بلکه ادامه دهندگان آن هشتک یا دنبال کنندگان با هشتکی با عنوان خادم الرضا به آن می پردازند.

فرماندار خلیل آباد با تاکید بر اینکه امروز بسیاری از افراد جامعه به دنبال ادامه دادن راه سردار سلیمانی به عنوان یک مکتب هستند و در جغرافیای ایران اسلامی فردی نیست که از آموزه های زندگی سردار سلیمانی بی خبر باشد، تصریح کرد: همه افراد جامعه اسلامی اتفاق نظر در سردار شهید سلیمانی دارند و از او به عنوان یک قهرمان ملی نام می برند و بزرگی شخصیت سردار سلیمانی یک موضوع فراملی است.

وی با اشاره به اینکه پاک کردن یا سانسور کردن تصاویر قهرمانان ملی ایران توسط دشمنان بار اولی نیست که رخ می دهد و این مسیر را از دهه ۶۰ با ترور شخصیت های بزرگ جمهوری اسلامی ایران آغاز کرده اند و امروز نیر ادامه می دهند، اذعان کرد: ما باید در داخل هوشمندانه و آگاهانه راه خود و انقلاب و آرمان های شهدا و قهرمان ملی را ادامه دهیم.

قاسم پور همچنین در پایان عنوان کرد: خادم الرضایی بودن شهید سلیمانی برگرفته از مکتب بزرگ علوی و تشیع بود که این شهید بزرگوار ذوب در این موضوع بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها