مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج شهرداری تبریز:

۹ دی، میثاق امت با ولایت است

تبریز- مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج شهرداری تبریز با اشاره به یوم‌الله ۹ دی از آن به عنوان میثاق امت با ولایت نام برد.
کد خبر: ۹۴۰۳۱۷۵
|
۰۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام ابراهیمی در آخرین جلسه هماهنگی کمیته های ورزشی جام پرچم افزود: خط بسیج خط صراط مستقیم است و باید جلوی فتنه با همه اقتدار در هر رنگ و بویی ایستادگی کرد. 

وی ادامه داد: فرماندهی معظم کل قوا همواره از تبریز به عنوان سر ایران نام برده اند و حقانیت این امر در دی ماه 88 به وضوح اثبات شد.

حجت الاسلام ابراهیمی در ادامه با اشاره به برگزاری جام پرچم، ماحصل آن را به عنوان آبروی ورزش استان قلمداد و بیان کرد: آنچه مسلم است ورزش موجب حرکت پویایی و نشاط است امری که همواره مورد تایید و تاکید مقام معظم رهبری و مسئولان نظام است.

وی اضافه کرد: امیدواریم روزی همه کشورهای اسلامی در زیر بیرق اسلام مسابقاتی با این عنوان را برگزار کنند.


۹ دی، میثاق امت با ولایت است

فرمانده سازمان بسیج شهرداری تبریز نیز در این جلسه گفت: همانطور که می دانید ۹ دی افتتاح دومین دوره این رقابت‌ها صورت می پذیرد، جایی که وظایف برگزار کنندگان مشخص و ابلاغ شده است و به نوعی می‌توان آن را نقطه رهایی نامید.

 رحیم ملاحسینی ادامه داد: پرچم موضوع حساسی است چراکه نماد ملی کشورمان است و همه به آن متعصب هستیم.
وی گفت: مسابقات با عنوان سردار دل ها و در راستای گرامیداشت مکتب سلیمانی برگزار می‌شود و‌ در این مکتب غرور و خودنمایی جایی ندارد بلکه هدف شادی نشاط نوجوانان و نونهالان جامعه است.
ملا حسینی افزود؛ برای این کار همه باید پای کار باشند و ریز ترین موارد از قبیل انتخاب داوران با بهره گیری از افراد متخصص را مد نظر قرار بدهند.

وی گفت؛ بعد دیگر در برگزاری دومین دوره این رقابت‌ها صرفه جویی است

ارسال نظرات