فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بردسکن خبر داد:

اجرای بیش از 70 عنوان برنامه در دهه بصیرت و میثاق با ولایت در بردسکن

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بردسکن با اشاره به اجرای بیش از 70 عنوان برنامه در دهه بصیرت و میثاق با ولایت در این شهرستان بر بصیرت افزایی، دشمن‌شناسی و تبیین مکتب حاج قاسم سلیمانی به‌ویژه نسل جوان تأکید کرد.
کد خبر: ۹۴۰۳۰۸۸
|
۰۸ دی ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی در بردسکن،  سرهنگ پاسدار علیرضا جنیدی در نشست خبری با حضور اصحاب رسانه با گرامیداشت دهه بصیرت و میثاق با ولایت و یاد و خاطره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: برنامه‌های این دهه از 9 تا 19 دی‌ماه با اجرای بیش از 70 عنوان برنامه در این شهرستان برگزار می‌شود.

وی به نقش‌آفرینی مردمی در 9 دی‌ماه سال 88 اشاره کرد و گفت: این روزبه یک نقطه عطف و تاریخ‌ساز و نماد بصیرت و به‌عنوان یوم‌الله در تاریخ انقلاب به ثبت رسید.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بردسکن افزود: شرکت میلیونی مردم در مراسم تشییع‌جنازه سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی بزرگ‌ترین رفراندوم آری به‌نظام بود و برماست که این یوم‌الله‌ها را در کشور گرامی بداریم و نگذاریم به فراموشی سپرده شود.

 وی بر تبیین مکتب حاج قاسم برای نسل جوان تأکید کرد و گفت: در حوزه جهاد تبیین که مورد تأکید مقام معظم رهبری است باید در لایه‌لایه برنامه‌های شهرستان موردتوجه قرار بگیرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بردسکن بر مردمی برگزار شدن برنامه‌های این دهه تأکید کرد و گفت: در نشست با شورای هیئت مذهبی و اتاق اصناف مقرر شد یک ستاد مردمی شکل بگیرد و تمامی برنامه‌ها با محوریت مردم برگزار شود.

 سرهنگ جنیدی توزیع 250 سبد غذایی، برپایی میز خدمت در حوزه ادارات، نواختن زنگ بصیرت و مقاومت، نشست های روشنگری، راه‌اندازی پویش نسل سلیمانی، خاطره گویی، جمع‌آوری کمک به آزادی زندانیان، برگزاری مسابقه مکتب شهید سلیمانی، برپایی ایستگاه صلواتی، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، ویزیت رایگان پزشکی، اجرای مسابقات فرهنگی هنری، همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی، تجلیل از مدافعین حرم، توزیع 2 هزار پوستر شهید سلیمانی و برپایی نمایشگاه عکس را از مهم‌ترین برنامه‌های این دهه اعلام کرد و گفت: هر دستگاه اجرایی باید در این دهه نقش خود را به‌خوبی اجرا کند و به‌صورت جهادی وارد عمل شوند.

 وی همچنین از برگزاری حداقل یک برنامه در سطح پایگاه‌های مقاومت بسیج در طول این دهه نیز خبر داد و گفت: تمامی برنامه‌های این دهه با رویکرد محله محور خواهد بود که امید است بتوانیم در سایه تعامل و همدلی برنامه‌های باشکوهی را در این دهه برگزار کنیم.

 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بردسکن گفت: دهه بصیرت برخاسته از پیوند عمیق و تجدید میثاق مردم بصیر و انقلابی با ولایت و رهبری است و باید این بزرگداشت‌ها گرامی داشته شود و در این دهه دشمن‌شناسی مخالفان با نظام اسلامی برای مردم به‌ویژه نسل جوان به‌خوبی تبیین شود.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها