رییس شورای هماهنگی تبلیغات استان؛

اجتماع ۹ دی در سراسر استان برگزار می‌شود

رییس شورای هماهنگی تبلیغات استان چهارمحال و بختیاری ، از برگزاری اجتماع بزرگ خیل مردم ولایتمدار سراسر استان چهارمحال و بختیاری در ۹ دی خبر داد.
کد خبر: ۹۴۰۲۳۴۲
|
۰۶ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ موسی انصاری در دیدار اعضای ستاد گرامیداشت نهم دی با نماینده ولی فقیه در استان، گفت: هماهنگی لازم به منظور برگزاری هرچه با شکوهتر ویژه برنامه‌های حماسه ۹ دی ماه، سالروز شهادت سردار سلیمانی و ایام فاطمیه انجام گرفته است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات استان چهارمحال و بختیاری، افزود: اجتماع ۹ دی در مرکز استان در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد.

انصاری، با بیان اینکه از تمام ظرفیت دانشگاهی و دانش‌آموزی برای برگزاری برنامه‌ها استفاده شده است، تصریح کرد: در ویژه برنامه های حماسه ۹ دی، ابعاد شهادت سردار دلها شهید سلیمانی برای قشر نوجوان و جوان تبیین خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر این مراسم از ظرفیت تمام رسانه‌ها، سازمان‌ها و ادارات استفاده می‌شود،گفت:۹ دی ماه روز میثاق امت با ولایت است که اجتماعاتی دراین خصوص در مراکز شهرستان‌ها، شهر‌ها و روستا‌های استان برگزار خواهد‌شد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات استان چهارمحال و بختیاری، نقش هنرمندان در تبیین حماسه ۹ دی را مؤثر دانست و گفت: برگزاری مسابقات کتابخوانی، برپایی نمایشگاه‌های هنری، مسابقات انشا نویسی  و دلنوشته، اجرای تئاتر ، سرود خیابانی و اجتماع ۹ دی از جمله برنامه‌های این ایام است.

انصاری با بیان اینکه رویکرد برنامه‌های این ایام بیشتر تبیینی است، افزود: شبکه اجتماعی ظرفیت مناسبی برای ارائه محتوای تولید شده دارد که باید از این ظرفیت استفاده شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار