فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بردسکن خبر داد:

اجرا بیش از 70 برنامۀ جهادی و محرومیت‌زدایی در بردسکن

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بردسکن بابیان اینکه 125 گروه جهادی در طول سال با بسیج سازندگی در حوزه‌های مختلف همکاری و مشارکت دارند گفت: از ابتدای سال جاری بیش از 70 برنامۀ در حوزه عمرانی، خدماتی، پزشکی،فرهنگی و محرومیت‌زدایی در این شهرستان اجرا شد.
کد خبر: ۹۴۰۲۲۵۸
|
۰۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی در بردسکن، سرهنگ پاسدار علیرضا جنیدی در بازدید از فعالیت گروه جهادی پایگاه مقاومت بسیج امامزاده سید هاشم انابد، گفت: مأموریت اصلی بسیج سازندگی تلاش برای رفع محرومیت‌زدایی در مناطق محروم و کم برخوردار است که نقش گروه‌های جهادی در این مهم ستودنی است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بردسکن بابیان اینکه 125 گروه جهادی در طول سال با بسیج سازندگی در حوزه‌های مختلف همکاری و مشارکت دارند گفت: از ابتدای سال جاری بیش از 70 برنامۀ در حوزه عمرانی، خدماتی، پزشکی و فرهنگی در مناطق محروم این شهرستان اجرا شد.

جنیدی با قدردانی از حوزه مقاومت بسیج امام رضا (ع) بخش انابد گفت: در سطح این بخش 15 گروه جهادی فعال است که از ابتدای امسال تاکنون بیش از 15 برنامه را درراستای رفع محرومیت‌زدایی اجرا کردند.

در ادامه سرهنگ پاسدار علی عباس نیا مسئول بسیج سازندگی ناحیه بردسکن، توزیع بسته‌های غذایی، ساخت 10 واحد مسکونی معسرین، احداث 50 سرویس بهداشتی و حمام، 11 اکیپ خدمات پزشکی، مرمت و بهسازی 3 گلزار شهدا و اجرای پروژه آب‌رسانی به روستای فاطمیه را از مهم‌ترین فعالیت‌های گروه‌های جهادی در این شهرستان برشمرد و گفت: در این رابطه هزار و 650 نفر روز در این برنامه‌ها مشارکت داشته‌اند.

مدیر اجتماعی ناحیه بردسکن نیز گفت: یکی از برنامه‌های این معاونت شناسایی محله‌های آسیب‌پذیر است که تاکنون 6 محله آسیب‌پذیر در سطح شهرستان بردسکن شناسایی‌شده است.

سرهنگ علی پرمحمد بیان کرد: باهدف رفع محرومیت در این مناطق در طول سال گروه‌های جهادی در حوزه‌های مختلف خدماتی، عمرانی، پزشکی و مشاورانی از حوزه آموزش‌وپرورش به این مناطق اعزام می‌شوند که تاکنون توانسته‌ایم بخشی از مشکلات این مناطق را مرتفع کنیم.

 وی افزود: هیچ خدمتی در دین اسلام بالاتر و باارزش‌تر از کمک‌رسانی به محرومان نیست و افرادی که در این راستا با کمترین امکانات تمام تلاش خود بکار خواهند گرفت اجر دنیوی و اخروی آنان در نزد پروردگار محفوظ است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها