استاندار چهارمحال و بختیاری؛

تأمین آب پایدار در بام ایران نیازمند۱۰۰ هزار میلیارد ریال

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: تامین آب پایدار در بخش‌های مختلف این استان به ۱۰۰ هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.
کد خبر: ۹۴۰۱۸۳۸
|
۰۳ دی ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ غلامعلی حیدری در جمع اهالی کوی فرهنگیان در مسجد امام حسین علیه السلام شهرکرد، گفت: تأمین آب پایدار در بخش‌های آشامیدنی، کشاورزی، دامپروری، صنعت و حوزه‌های دیگر این استان به حداقل ۱۰۰ هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

یادگار سالهای دفاع مقدس افزود: از ظرفیت نخبگان، صاحب‌نظران، استادان دانشگاهی و افراد علمی برای توسعه چهارمحال و بختیاری به‌دور از نظر‌های شخصی، سلیقه‌ای و سیاسی بهره‌گیری می‌شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: برای شناسایی مشکلات موجود و ارائه راهکار‌های علمی و اجرایی استان، هر هفته از یک شهرستان به‌صورت میدانی بازدید و نسبت به تصمیم‌گیری برای تسریع در روند توسعه استان اقدام می‌شود.

حیدری خاطرنشان کرد: جهش در توسعه چهارمحال و بختیاری برنامه‌ای اولویت‌دار و ضروری است و در این راستا از توان بخش خصوصی، بنیاد‌ها و قرارگاه‌های ملی استفاده و بهره‌گیری می‌شود.

یادگار سال افزود: اعتمادسازی برای جذب بخش خصوصی، کاهش و حذف کاغذبازی اداری، استفاده از توان خیران نیک‌اندیش و جذب سرمایه‌گذاران، روند دستیابی به پیشرفت و توسعه همه‌جانبه در استان را متحول می‌کند.

حیدری گفت: دولت سیزدهم برای رفع مشکلات اهتمام دارد و در این راستا مدیران دستگاه‌های اجرایی مختلف باید دغدغه‌مند باشند.

استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: در سفر رئیس‌جمهور به چهارمحال و بختیاری برای تسریع در روند تکمیل و بهره‌برداری از طرح‌های نیمه‌تمام استان تصمیم‌گیری خواهد شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار