نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی

شهید حاج قاسم سلیمانی پرچم دار عزت، کرامت، شرف و شجاعت است/ملت ایران در یوم الله ۹ دی خط بطلانی بر توطئه‌ها و فتنه‌ها کشید

آیت الله دری نجف آبادی گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی پرچم دار عزت، کرامت، شرف و شجاعت است که حیات بابرکت خود را در راه اسلام و ولایت مجاهدت کرد و شهید سلیمانی تربیت یافته مکتب امام حسین(ع)و فاطمه زهرا(س) بود و جانانه از مکتب اهل بیت(ع)، حریم اهل بیت(ع) و ولایت دفاع نمود و در این راه با افتخار به شهادت رسید.
کد خبر: ۹۴۰۱۵۵۰
|
۰۱ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی صبح امروز در کلاس درس اخلاق مدیران استان مرکزی گفت: دانشگاه فاطمی در طول تاریخ اسلام انسان‌های بزرگی تربیت‌کرده که منشاء تحولات و اقدامات بسیاری بوده اند و همچون ستارگانی پرفروغ می درخشند و فاطمه زهرا(س) از یک طرف مظهر مجاهدت و شهادت مظلومانه و از طرف دیگر مظهر عظمت و شکوه بشریت است و نام زیبای ایشان در طول تاریخ می درخشد.
 
دری نجف‌آبادی با اشاره به اینکه فاطمی رفتار کردن کلید سعادت دنیا و آخرت است اظهار کرد: فاطمه زهرا(س) ستون باعظمت دفاع از مکتب اهل‌بیت(ع) و جلوگیری از انحرافات بود که مجاهدت‌های بسیاری برای صیانت از مکتب اسلام ناب محمدی انجام داد.
 
وی ادامه داد: در آستانه یکصدمین سال تأسیس حوزه علمیه قم که ریشه آن از اراک بوده هستیم و آیت‌الله عبدالکریم حائری که در اراک حضور پیدا کردند با تأسیس حوزه علمیه تحول عظیمی در تاریخ اسلام به وجود آوردند و امروز باید این تحولات علاوه بر اینکه تبیین شود باید با قوت ادامه پیدا کند.
 
امام‌جمعه اراک بیان کرد: آیت‌الله ضیاءالدین عراقی از چهره‌های بسیار برجسته تاریخ اسلام و ستون فقاهت محسوب می‌شدند که نقش‌آفرینی بسیاری در تاریخ اسلام داشتند و امروز گرامیداشت و تبیین سیره و راه این شخصیت بزرگ و برجسته قطعاً برکات زیادی برای جامعه خواهد داشت که باید به آن اهتمام و توجه داشته باشیم.
 
نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی در ادامه بیان کرد: ایام دی‌ماه حماسه‌های بسیار زیاد و تاریخی در آن اتفاق افتاده که هرکدام درس‌های فراوانی دارد و مهمترین آنها یوم الله نهم دی و سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس است که باید همه توان را برای گرامیداشت این ایام پای کار بیاوریم.
 
وی افزود: ملت ایران در یوم الله نهم دی خط بطلانی بر توطئه ها و فتنه های دشمنان داخل و خارج و فریب خوردگان داخلی کشیدند و با حضورشان در صحنه برنامه های شیطانی دشمنان را خنثی نمودند و یوم الله نهم دی نشان از بصیرت و وفاداری ملت ایران به انقلاب اسلامی و ولایت است.
 
دری نجف آبادی اضافه کرد: شهید حاج قاسم سلیمانی پرچم دار عزت، کرامت، شرف و شجاعت است که حیات بابرکت خود را در راه اسلام و ولایت مجاهدت کرد و شهید سلیمانی تربیت یافته مکتب امام حسین(ع)و فاطمه زهرا(س) بود و جانانه از مکتب اهل بیت(ع)، حریم اهل بیت(ع) و ولایت دفاع نمود و در این راه با افتخار به شهادت رسید.
 
امام جمعه اراک تاکید کرد: شهید سلیمانی با تکیه بر مکتب ولایت و تبعیت از مقام معظم رهبری امت اسلام را برای مبارزه با ظلم، استکبار و زیاده خواهی بسیج کرد و پرچم مکتب اسلام ناب محمدی را در دنیا به اهتزاز درآورد.
 
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: شهید سلیمانی با شکست تمام راهبردهای منطقه ای جبهه استکبار و حامیان آن هیمنه پوشالی و ضعف دشمنان در برابر انقلاب اسلامی را نشان داد و با راه اندازی جبهه مقاومت و نابودی جریان پلید داعش جامعه بشریت را از فتنه ها نجات داد.
 
وی ادامه داد: استقبال باشکوه ملت ایران از تشییع و برگزاری مراسمات باشکوه در طی دوسال گذشته نشان از عشق و ارادت ملت به مکتب و راه شهید سلیمانی است و مردم با حضور خود در صحنه بار دیگر با آرمان های انقلاب اسلامی بیعت کردند و بر ادامه مسیر شهید سلیمانی و جبهه مقاومت تاکید داشتند.
 
دری نجف آبادی اظهار کرد: ملت ایران علیرغم وجود مشکلات اقتصادی پایبند به آرمان های امام خمینی(ره) و شهدای انقلاب اسلامی است و این ایام فرصتی مناسب برای تبیین سیره و مکتب شهید سلیمانی است که باید از آن به خوبی استفاده کرد و جوانان را با سیره و مسیر شهدای مقاومت آشنا نمود.
 
امام جمعه اراک اظهار کرد: یکی از ضرورت هایی که امروز با توجه به شرایط کشور باید به آن توجه داشت شناخت و استفاده صحیح از فرصت ها و مدیریت زمان برای بهره برداری بیشتر از شرایط است که قرآن کریم نیز بر این مسئله تاکید فراوان دارد و هر ملت و جامعه ای که نتواند از فرصت ها و زمان به درستی استفاده کند خسارت فراوان خواهد دید.
 
وی خاطرنشان کرد: جامعه ای که شناخت درست و صحیح از شرایط و چشم انداز برای آینده نداشته باشد در گمراهی و حیرت به سر میبرد و مدیران جامعه اسلامی باید نسبت به شناخت و بهره برداری از فرصت ها اهتمام داشته باشند و بتوانند با ابتکار و هنرمندی از زمان بهترین استفاده را ببرند.
 
انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار