خبرهای داغ:
مسئول بازرسی سپاه ناحیه همدان:

پایه و اساس کار ما در بسیج افزایش معنویت است

همدان-مسئول بازرسی سپاه ناحیه همدان با بیان اینکه پایه و اساس کار ما در بسیج افزایش معنویت است، گفت: محور کار ما معنویت و حلقات صالحین است.
کد خبر: ۹۴۰۰۳۳۶
|
۲۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، داود امیدی‌پسند در آیین تودیع و معارفه فرمانده پایگاه شهید قهرمان روستای چشمه قصابان حوزه شهید افضل ناحیه همدان که با حضور مسئولین و بسیجیان این پایگاه برگزار شد، ضمن تسلیت دهه اول ایام فاطمیه و شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) بانوی دوعالم، اظهار داشت: تغییر و تحول همیشه مبارک است و آن را به فال نیک می‌گیریم.

وی با بیان اینکه اولین و مهم‌ترین اصل که هر نهادی دارد برنامه‌ریزی است، افزود: برنامه‌ریزی مهم‌ترین اصل مدیریت است، اگر ما برنامه‌ریزی نداشته باشیم هدف ما مشخص نیست و فرقی ندارد چه در پایگاه و چه در خانواده هر پدر و مادری و هر فرزندی باید هدف داشته باشد، اگر برنامه نداشته باشد رفتن و مسیر او به انحراف کشیده می‌شود.

مسئول بازرسی سپاه ناحیه همدان با اشار به اینکه حُسن پایگاه به مردمی بودن آن است، گفت: سازماندهی دومین مبحثی است که باید رعایت شود، در مبحث جذب عادی و فعال دقت و سرعت بیشتری باید به کارمان دهیم؛ بعد از جذب باید سازماندهی و ساماندهی کنیم چراکه ما یک نهاد و تشکیلات نظامی هستیم، باید سازماندهی داشته باشیم.

وی ادامه داد: هر کس بر اساس علاقمندی و توانمندی خود در 9 عرصه‌ای که به بسیج ابلاغ شده فعالیت کند و پایه و اساس کار ما در بسیج افزایش معنویت است.

امیدی‌پسند تصریح کرد: محور کار ما معنویت و حلقات صالحین است؛ پایگاه بسیج باید کارگاه کارآفرینی باشد و در گشت‌های عملیاتی فعال باشد، پایگاه ما باید پایگاه جهاد کشاورزی در بحث اقتصاد مقاومتی و سازندگی باشد و این فعالیت‌ها در روستا گسترده شود .

وی با بیان اینکه مهم‌ترین کار فرمانده پایگاه تشکیل شورای قوی است، ابراز داشت: فرمانده به تنهایی به خیلی از کارها نمی رسید چراکه ظرفیت بسیج عالی و پرکار است؛ ما در بسیج 313 برنامه ابلاغی داریم و باید یک شورای قوی تشکیل دهید با افراد مقتدر که پای کار باشند.

مسئول بازرسی سپاه ناحیه همدان گفت: بیشترین کار فرمانده پایگاه باید هدایت و کنترل اعضا باشد و همه قسمت‌ها باید پای کار بیایند و مهم‌ترین موضوع تعامل مناسب است.

در پایان این مراسم از زحمات معصومه راشی تقدیر و حکم فرمانده پایگاهی به خدیجه فرهادی اهدا شد.

پایه و اساس کار ما در بسیج افزایش معنویت است

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار