فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی:

ایجاد قدرت بازدارندگی در کشور دستاورد مجاهدت های پیشکسوتان است/ پیشکسوتان عرصه جهاد و مقاومت در تربیت نسل جوان انقلابی نقش آفرین باشند

سردار کریمی گفت: انتقال انگیزه، خلاقیت، ابتکار عمل و تجربیات ارزشمند پیشکسوتان جهاد و مقاومت و وابستگان سپاه به نسل جوان می تواند در راستای اجرای بهتر ماموریت ها در سپاه موثر باشد و لذا این عزیزان در تربیت نسل جوان انقلابی در سپاه و جامعه نقش موثری دارند.
کد خبر: ۹۴۰۰۰۹۵
|
۲۴ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزیسردار سرتیپ دوم پاسدار «محسن کریمی» فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی عصر امروز (چهارشنبه) در آیین سرکشی از خانواده های پیشکسوتان و وابستگان سپاه اظهار کرد: پیشکسوتان از سرمایه های ارزشمند نظام اسلامی و نیروهای مسلح هستند چراکه عنوان پیشکسوت تداعی کننده امنیت، حماسه آفرینی ، ایثار و ازخودگذشتگی است.

وی افزود: پیشکسوتان سپاه با تلاش و مجاهدت های شبانه روزی و دفاع از ارزش های اسلامی در شرایط مختلف برای خدمت به انقلاب اسلامی و مردم از یکدگیر سبقت می گرفتند و به همین جهت مقام معظم رهبری برای بازنشستگان تعابیری ارزشمند به کارمی برند و این نشان دهنده جایگاه و منزلت والای آنها است.

سردار کریمی بیان کرد: ایثارگری ها و مجاهدت های پیشکسوتان در عرصه های مختلف انقلاب اسلامی موجب شده امروز ایران اسلامی از قدرت بازدارندگی برخوردار باشد و نقش آفرینی موثر این عزیزان توطئه های دشمنان را خنثی کرده است.

وی با اشاره به مجاهدت های پیشکسوتان در عرصه های مختلف گفت: به جهت رشادت ها ، مجاهدت ها و حماسه آفرینی هایی که پیشکسوتان سپاه و سایر نیروهای مسلح در طول خدمت انجام داده اند عنوان وابستگان به آنها داده می شود و وابستگان سپاه از ذخایر ارزشمند و سرمایه های معنوی سپاه هستند.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی استفاده و بهره گیری از تجربیات ارزشمند وابستگان و پیگیری امورات مادی و معنوی آنها را از اولویت های سپاه خواند و افزود: انتقال تجربیات ارزشمند یک ضرورت مهم است و همه باید کمک کنیم روحیه ایثار و ازخودگذشتگی در جامعه تقویت شود و وابستگان سپاه نقشی اساسی در تحقق این مسئله دارند.

وی تأکید کرد: انتقال انگیزه، خلاقیت، ابتکار عمل و تجربیات ارزشمند پیشکسوتان جهاد و مقاومت و وابستگان سپاه به نسل جوان می تواند در راستای اجرای بهتر ماموریت ها در سپاه موثر باشد و لذا این عزیزان در تربیت نسل جوان انقلابی در سپاه و جامعه نقش موثری دارند.

سردار کریمی ادامه داد: انتقال تجربیات و حماسه آفرینی های پیشکسوتان و وابستگان سپاه باید در قالب های مختلف فرهنگی و هنری در اختیار نسل جوان قرار گیرد تا آیندگان از رشادت ها و ایثارگری های این عزیزان به خوبی آگاه شوند.

وی با بیان اینکه تکریم و سرکشی از خانواده های محترم پیشکسوتان و وابستگاه سپاه از اولویت های سپاه و وظیفه مهم محسوب می شود، افزود: سعی داریم ضمن تامین نیازهای مادی و معنوی این عزیزان در راستای رفع مشکلات آنها همه توان را پای کار بیاوریم تا امنیت روحی و روانی انها نیز تامین شود.

در دیدار صمیمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با خانواده های محترم« اسماعیل رفیعی» و «عین الله محمدی» از وابستگان سپاه، به مرور خاطرات و همچنین بیان دغدغه‌های خود در خصوص مسائل فرهنگی و دفاع مقدس و ضرورت انتقال تجربیات به نسل جوان پرداختند.

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات
آخرین اخبار