خبرهای داغ:
مدیر ادبیات و تاریخ دفاع مقدس اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس همدان خبر داد

بازدید نویسندگان و پژوهشگران ادبیات و تاریخ دفاع مقدس استان همدان از کتابخانه ملی

همدان-مدیر ادبیات و تاریخ دفاع مقدس اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان گفت: اردوی یک روزه نویسندگان و پژوهشگران حوزه ادبیات و تاریخ دفاع مقدس استان همدان در سازمان اسناد و کتابخانه ملی برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۹۹۷۰۴
|
۲۳ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۲

محمد برخوردار در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان در خصوص برگزاری اردوی یک روزه نویسندگان و پژوهشگران، اظهار داشت: اردوی یک‌روزه نویسندگان و پژوهشگران حوزه ادبیات و تاریخ دفاع مقدس استان همدان با همکاری اداره‌کل اسناد و کتابخانه ملی منطقه غرب کشور در سازمان اسناد و کتابخانه ملی واقع در تهران برگزار شد.

وی افزود: این اردو در راستای آشنایی هرچه بیشتر نویسندگان و پژوهشگران حوزه ادبیات و تاریخ دفاع مقدس استان همدان با میزان ارزش اسناد، نحوه شناسایی و استفاده از اسناد و اینکه این اسناد به چه میزان می تواند در کتاب‌های آن ها مؤثر باشد برگزار شد.

مدیر ادبیات و تاریخ دفاع مقدس اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان همدان ابراز داشت: در ادامه این اردو، پژوهشگران با حضور در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، به مقام والای شهدای گمنام ادای احترام کردند و در راستای آشنایی هرچه بیشتر با فرهنگ دفاع مقدس از تالارهای این موزه بازدید کردند.

وی گفت: این برنامه ها با هدف شناسایی علاقمندان به حوزه ادبیات و نگارش کتاب، شناسایی و تربیت نوقلمان برای جمع‌آوری و ثبت و ضبط خاطرات دفاع مقدس که به نوعی میراث ماندگار ما در این دوران هستند و در آینده باعث هویت‌سازی و هویت بخشی علی‌الخصوص به جوانان است، برگزار می‌شود.

برخوردار خاطرنشان کرد: با برگزاری چنین برنامه‌هایی در نظر داریم نویسندگان را توانمندتر سازیم تا بتوانیم الگوهای واقعی، مؤثر و مفید که شهدا و ایثارگران هستند را به جامعه معرفی کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار