خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در استان همدان:

هر مسئولی در هر جایگاهی باید در کنار مردم باشد

همدان-نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: حضور میدانی در کنار مردم اهمیت دارد و هر مسئولی در هر جایگاه و مسئولیتی که قرار دارد باید در کنار مردم باشد.
کد خبر: ۹۳۹۹۳۲۲
|
۲۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، آیت الله حبیب‌الله شعبانی موثقی امروز در آیین تکریم و معارفه جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) همدان با بیان اینکه در خدمت به اسلام، نظام و مردم بازنشستگی نداریم، اظهار کرد: به طور قطع کسی که دغدغه اسلام دارد تا آخرین نفس بنای خدمت داشته باشد.

وی با بیان اینکه ممکن است جنس ماموریت‌ها و لباس خدمت و رنگ لباس‌ها تغییر کند، اما کسی که بنای خدمت دارد باید تا آخرین نفس در خدمت اسلام و مسلمین باشد، گفت: این مهم تاکید شهدا نیز هست و اسلام به ما یاد داده که از ابتدای حرکت تا آخرین نفس در مسیر حرکت اسلامی باید به نظام اسلامی خدمت کرد که به طور قطع سردار فرجی نیز از این قائده مستثنی نیست.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با تقدیر از تلاش‌ها و مجاهدت‌های سردار فرجی در طول ۴۰ سال گذشته، تصریح کرد: تقدیر و تشکر ما آنچنان موضوعیت ندارد، اما آنچه حائز اهمیت است این زحمات ۴۰ ساله در نگاه خداوند متعال است که مورد توجه قرار گرفته و مورد قبول نیز واقع شود.

وی نقش‌آفرینی‌های سردار فرجی در عرصه‌های مختلف را برجسته و اثرگذار دانست و گفت: ایشان در طول ۴۰ سال در عرصه‌های مختلف همچون دفاع مقدس، جبهه مقاومت و مدافعان حرم در سوریه، فعالیت در عرصه مبارزه با مستکبرین و اغتشاشات داخلی، فعالیت در عرصه مقابله با بیماری کرونا و...  حضور برجسته و فعالی داشت که جای تقدیر و تشکر دارد.

شعبانی با تاکید بر اینکه حضور در عرصه‌های مختلف باید تنها برای خدمت‌رسانی به اسلام و نظام و انقلاب باشد، بیان کرد: مهم نیست مسند ما چه باشد و یا در کدام جبهه باشد بلکه آنچه مهم است حضور در میدان و خدمتگزاری برای رضای خدا است.

وی با بیان اینکه یکی از مسائل مهم در زمان تکریم این است که در پیشگاه خداوند متعال روسفید باشد و وظایف خود را به درستی انجام داده باشد، یادآور شد: حضور میدانی در کنار مردم اهمیت دارد و هر مسئولی در هر جایگاه و مسئولیتی که قرار دارد باید در کنار مردم باشد و مردم آن مسئول را در کنار خود احساس کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات