به همت جامعه زنان ناحیه امام حسن مجتبی (ع)

جشنواره فرهنگی ورزشی الگوی سوم برگزار شد

به همت جامعه زنان ناحیه امام حسن مجتبی (ع) و با همکاری معاونت فرهنگی اجتماعی ناحیه امام حسن مجتبی (ع)، شهرداری پردیسان، اداره کل تربیت بدنی استان قم جشنواره ورزشی با نام الگوی سوم برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۹۸۸۰۱
|
۱۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، در این همایش ورزشی که در چهار مرحله در رشته‌های تیمی و انفرادی از جمله فوتبال دستی و پینگ پونگ، آمادگی جسمانی، طناب زنی، طناب کشی و دارت برگزار گردید و شرکت کنندگان هر پایگاه به رقابت پرداختند.


خانم میرقیصری مسئول جامعه بسیج زنان ناحیه امام حسن مجتبی (ع) در این باره گفت: این مسابقات در روز پنج شنبه ۱۱ آذر با برگزاری مسابقه فوتبال دستی و پینگ پونگ آغاز و در روز ۱۸ آذر نیز مسابقات آمادگی جسمانی و طناب زنی با تعداد نفرات حدود ۱۱۰ نفر برگزار گردید و مراحل بعدی مسابقات در روز‌های آتی در دیگر رشته‌های تیمی و انفرادی برگزار خواهد شد.


وی در ادامه افزود: در حاشیه این مسابقات، سنجش ساختار قامتی با حضور کارشناس پزشکی اداره کل تربیت بدنی استان، با هدف بررسی تخصصی شرکت کنندگان و ارائه روش‌های درمان جهت برطرف شدن و یا جلوگیری از آسیب‌های بدنی صورت گرفت.


خانم میرقیصری هدف از این جشنواره فرهنگی ورزشی را اجرای برنامه شاد ورزشی در کنار معرفی الگوی برتر بانوان در جهان به نام الگوی سوم با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری و تبیین الگوی سوم، نه زن غربی و نه زن شرقی، زنان ایران اسلامی عنوان کرد.


انتهای پیام/ زمانی

ارسال نظرات
آخرین اخبار