خبرهای داغ:
مسئول پایگاه محدثه شهرستان بهار تأکید کرد

ضرورت ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در سطح حلقات صالحین

بهار-مسئول پایگاه محدثه شهرستان بهار با تأکید بر ترویج فرهنگ کتابخوانی گفت: فرهنگ کتاب و کتابخوانی باید در سطح حلقات صالحین جاری و ساری باشد و اهمیت کتابخوانی در پایگاه‌های بسیج روشنگری شود.
کد خبر: ۹۳۹۸۶۳۷
|
۱۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۳

سیده مرضیه ترابی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهار با اشاره به اقدامات پایگاه محدثه حوزه حضرت فاطمه الزهرا(س) شهرستان بهار اظهار داشت: فرهنگ کتاب و کتابخوانی باید در سطح حلقات صالحین جاری و ساری باشد و اهمیت کتابخوانی در پایگاه‌های بسیج روشنگری شود.

وی از اهدای کتاب به سرمربی و مربی حلقات شجره طیبه صالحین و برگزاری مسابقه نقاشی برای حلقه صالحین خردسالان اشاره کرد و افزود: تلاش می‌کنیم با هدیه دادن کتاب، سنت هدیه دادن فرهنگی را زنده نگه داریم و با پرورش عرصه‌های علمی در محقق شدن بیانیه گام دوم انقلاب قدم برداریم.

مسئول پایگاه محدثه شهرستان بهار تصریح کرد: همچنین بسیجیان این پایگاه از نمایشگاه کتاب که به مناسبت هفته کتاب به همت اداره ارشاد اسلامی شهرستان بهار برگزار شده بود نیز بازدید کردند و با خرید کتاب‌های مفیدی که در این نمایشگاه عرضه شده بود از فرهنگ کتاب و کتابخوانی حمایت کردند.

وی با اشاره به دیدار بسیجیان با مدیر کتابخانه‌های عمومی شهرستان بهار گفت: برگزاری نشست بصیرتی در خصوص فرهنگ مطالعه در سطح پایگاه نیز از دیگر برنامه‌ها بود.

ترابی با تأکید بر ترویج فرهنگ کتابخوانی عنوان کرد: نباید بگذاریم با ظهور رسانه‌های نوظهور چون گوشی و فضای مجازی مطالعه کتب چاپی به فراموشی سپرده شود و باید با پرورش فرهنگ کتابخوانی از فراموشی کتب چاپی جلوگیری کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار