با حضور فرمانده لشکر ۱۷ امام علی بن ابی طالب «ع» صورت گرفت

برگزاری نشست همانگی ششمین یادواره شهدای مدافع حرم استان قم

جلسه هماهنگی برگزاری ششمین یادواره شهدای مدافع حرم استان در شورای شهر قم برگزار گردید.
کد خبر: ۹۳۹۸۳۴۲
|
۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، جلسه ی هماهنگی برگزاری ششمین یادواره ۴۲۳ شهید مدافع حرم استان قم در محل شورای شهر قم با حضور سردار اسدالله گنجعلی فرمانده لشکر عملیاتی مردم پایه ۱۷ امام علی بن ابی طالب«علیه السلام» و ریاست شورا آقای حسین اسلامی و دیگر اعضای شورای شهر قم برگزار گردید.

فرمانده لشکر ۱۷ ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه ی شهدای گرانقدر خلاصه ای از فعالیت ها و اقدامات ماموریت های لشکر ۱۷ در سال های اخیر را تشریح کرد و گفت: در مدت ۴سال دفاع از حرم اهل بیت در جبهه سوریه اولین یگانی که بصورت یگانی و گردانی وارد صحنه رزم سوریه شد٬ لشکر ۱۷ بود از جمله عملیات ها٬ آزادسازی شهرک های شیعه نشین نبل و الزهرا بود که توسط رزمندگان لشکر ۱۷ به انجام رسید.

سردار گنجعلی در ادامه از ریاست شورای شهر استان درخواست نامگذاری یکی از میادین و یا خیابان های استان به نام فاتحان نبل و الزهراء کرد که با موافقت ریاست و دیگر اعضای شورای شهر٬ در ادامه بلوار سردار شهید حاج قاسم سلیمانی تا پل شهید حجی پردیسان واقع در رودخانه ٬ مزین به نام فاتحان نبل و الزهرا گردد.

 سردار گنجعلی همچنین به تشریح برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم و اجرای دیگر برنامه های جانبی در بهمن ماه سال جاری پرداخت و در آخر از زحمات فرمانداری و شهرداری و شورای شهر استان تشکر کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار