ارسال کمک های مردم فارسان برای زلزله زدگان کوهرنگ

محموله کمک های مردمی شهرستان فارسان به ارزش بیش از 042 میلیون ریال برای مردم زلزله زده کوهرنگ ارسال شد.
کد خبر: ۹۳۸۸۹۴۳
|
۲۰ آبان ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از  استان چهارمحال و بختیاری؛ به همت سپاه ناحیه فارسان کمک های مردمی شهرستان فارسان با ارزش بیش از 420 میلیون ریال جمع آوری و برای مردم زلزله زده بازفت ارسال شد.

بر اساس گزارش واصله از مراجع ذیربط در تاریخ 12 مهرماه زلزله ای با قدرت 5.7 ریشتر مرز بین دو استان چهارمحال و بختیاری و خوزستان را لرزاند.

این زلزله که در 33 کیلومتری شهر چلگرد مرکز شهرستان کوهرنگ اتفاق افتاد خوشبختانه خسارت جانی در پی نداشت اما متاسفانه خسارت های مالی زیادی را به بخش های کشاورزی، ساختمانی و زیربنایی مردم محروم آن منطقه وارد کرد.

با توجه به آغاز فصل سرما در منطقه و نبود امکانات کافی مردم زلزله زده در شرایط دشواری به سر می برند و همین امر باعث شد تا مردم نوع دوست شهرستان فارسان با وجود شرایط بسیار بد اقتصادی حاکم و با وجود اینکه خودشان در گذران زندگی در تنگنا هستند اما برای کمک به مردم خود از پای ننشینند.

این کمک های مردمی که به همت پاسداران سپاه ناحیه فارسان جمع آوری گردید شامل 70 تخته پتو، 70 بسته کمک های معیشتی و انواع مواد خوراکی لازم می باشد که ارزش آنها بیش از 42 میلیون تومان برآورد گردید و برای مردم زلزله زده در شهرستان کوهرنگ ارسال شد.

ارسال نظرات