خبرهای داغ:
به همت معاونت اجتماعی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین؛

اجرای طرح کرامت در محلات آسیب خیز ادامه دارد

کد خبر: ۹۳۸۸۸۱۳
|
۱۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۹

در راستای پیشگیری از آسیب های اجتماعی، پس از فراهم نمودن مقدمات کار، برنامه های محله کرامت محلات آسیب خیز در حال اجراست.


قزوین_به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، جلسه بررسی مسایل اجتماعی محلات آسیب خیز در مسجد امام حسین(ع) با حضور سرهنگ نجاتی معاون اجتماعی سپاه استان قزوین و سرهنگ حیدری فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) و جمعی از معتمدین و بزرگان محلات برگزار شد.

سرهنگ نجاتی در این جلسه با اشاره به مشکلات و معضلات اجتماعی و آسیب های اولویت دار در استان بیان کرد: این محله نیز مانند دیگر محله های استان از این آسیب ها مبرا نیست.

وی گفت: با توجه به حضور جمع کثیری از خانواده های اصیل و مذهبی و نیز وجود چندین مسجد در محله، نباید اجازه داد تا محلات تبدیل به جولانگاه برخی از افراد لاقید و بی بند و بار باشد و باعث آلودگی محل و کشیده شدن نوجوانان به دام آسیب های اجتماعی گردد.

سرهنگ نجاتی راهکار مقابله با آسیب های اجتماعی را حضور اهالی محل و بزرگان، معتمدین و ائمه جماعات مساجد در طرح محله کرامت دانست تا با کمک آنان و نیز حمایت سپاه از گسترش دامنه آسیب ها کاسته شود.

در این جلسه سرهنگ حیدری، فرمانده سپاه امام حسن(ع) قزوین نیز ضمن بر شمردن ویژگی های محله از جمله حضور جوانان پر نشاط و با انگیزه و اهالی دلسوز در محل، خواستار کمک هیئت امناء مسجد برای تشکیل پایگاه بسیج مقاومت در مسجد امام حسین (ع) شد.

وی افزود: وجود پایگاه مقاومت می تواند ضمن اجرای برنامه های متعدد فرهنگی و جذب جوانان محل به فعالیت های دینی و مذهبی، باعث ایجاد امنیت در محل گردد.

گفتنی است در این جلسه چند تن از بزرگان و معتمدین محله و هیئت امنای مسجد به بیان مسائل موجود در محله پرداختند و مقرر شد پس از فراهم نمودن مقدمات کار برنامه های محله کرامت همچنان در محلات آسیب خیز اجرا شود.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها