اجرای ۶۵ برنامه همزمان با هفته بسیج دانش‌آموزی در قم

فرمانده حوزه مقاومت یک بسیج دانش آموزی از اجرای 65 برنامه همزمان با هفته بسیج دانش آموزی در سطح مدارس ناحیه یک قم خبر داد.
کد خبر: ۹۳۸۷۷۱۸
|
۱۴ آبان ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۳

اجرای ۶۵ برنامه همزمان با هفته بسیج دانش‌آموزی در قم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، «علی رضا سقایی» فرمانده حوزه مقاومت یک بسیج دانش آموزی با گرامیداشت یاد و خاطره ۳۶ هزار شهید دانش آموز هشت سال دفاع مقدس، اظهار کرد: در ابتدای هفته بسیج دانش آموزی که مصادف با شهادت شهید محمدحسین فهمیده، بود، صبحگاه مشترک و نواختن زنگ ایثار و مقاومت در دبیرستان امیرکبیر برگزار شد و یادواره شهدای استان نیز تحت عنوان (یادواره لاله‌های روشن) در دبیرستان حافظ محل تحصیل شهید فهمیده برگزار شد؛ همچنین زنگ پدافند غیرعامل نیز در این دبیرستان به صدا درآمد. 


وی افزود: آنچه که مهم است این است که پیام اصلی هفته بسیج دانش آموزی، یعنی استکبارستیزی و مبارزه با زیاده خواهی ابرقدرت‌ها است که باید به خوبی در مدارس تبیین و بازگو شود تا قشر دانش آموز با آمریکای جنایت کار که یک نماد استکباری است، به خوبی آشنا شوند.

وی خاطرنشان کرد: فرماندهان واحد‌های پیشگام در بیت امام (ره) حضور یافتند و با آرمان‌های امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب تجدید عهد و پیمان کردند.

فرمانده بسیج دانش آموزی آموزش و پرورش ناحیه یک ادامه داد: جلسات تشکیلاتی (حلقه رهبران کوچک)، فضاسازی و آذین بندی مدارس، تجلیل از عوامل جهادی حوزه مقاومت یک بسیج دانش آموزی، برگزاری نشست‌های بصیرتی و تشکیلاتی، نشست‌های روشنگری و شفاف سازی، یادواره‌های شهدا، گرامی داشت‌ها، مسابقات فرهنگی و ورزشی، برگزاری کلاس‌های آموزشی جنگ نوین، پدافند غیرغیرعامل، تجلیل از واحد‌های مقاومت برتر در سال تحصیلی ۹۹، اجرای مراسم در کانون اصلاح و تربیت، بازدید از موزه، برگزاری کارگاه‌های مهارتی، نشست‌های آسیب شناسی، دیدار با خانواده‌های معظم و معزز شهدا، تجلیل از جانبازان و ایثارگران سرافراز، و... از جمله فعالیت‌های شاخص اجرا شده در این هفته بود که در سطوح حوزه و مدارس اجرا شد.

سقایی ادامه داد: برنامه‌های جهادی واحد‌ها نیز از جمله ضدعفونی مدارس، آماده سازی کتاب خانه‌ها جهت مطالعه و کمک به مدرسه جهت آمادگی برای بازگشایی مدارس از جمله اقدامات صورت گرفته در عرصه جهادی بود.

وی با اشاره به برگزاری برنامه‌هایی در فضای مجازی، گفت: همچنین در فضای مجازی نیز با اجرای تولید محتوا، پوستر و کلیپ سازی توسط فناوری پایگاه‌های مدارس و انعکاس آن در کانال‌ها و گروه‌ها و همچنین اجرای برخی مراسمات به صورت لایو موارد انجام شده در این فضا بوده است.

انتهای پیام/علی زند

ارسال نظرات
آخرین اخبار