حمایت 10 هزارنفر از معلمان کشور از دکتر احمد حیدری گزینه احتمالی آموزش و پرورش

جنبش معلمان انقلابی کشور در بیانیه‌ای از « احمد حیدری» گزینه احتمالی وزارت آموزش و پرورش حمایت کرد و از رئیس جمهور خواستار معرفی ایشان به مجلس شدند.
کد خبر: ۹۳۸۶۹۹۵
|
۱۱ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۹

دبیر جنبش معلمان انقلابی کشور در حمایت از احمد حیدری گزینه وزارت آموزش و پرورش، بیانیه ای صادر کرد.

در این بیانیه خطاب به رئیس جمهور آمده است: همانطور که مستحضرید آموزش و پرورش رکن اساسی و پایه ترویج فرهنگ، علم و شخصیت پروری می‌ باشد هر چند قاطبه جمعیت هدف این دستگاه آموزشی کودکان و نوجوانی هستند که هنوز سرد و گرم روزگار را به خوبی تجربه نکرده اما شخصیت این نوگل ها درهمین دوران تحصیلی شکل می‌گیرد و نیز نقش محوری معلمان و فرهنگیان در دستگاه تعلیم و تربیت برای آماده سازی نسل‌های آینده ساز بسیار حیاتی است که اگر پایه فعالیت‌های علمی و پرورشی در فضای مدرسه به خوبی شکل بگیرد به طور قطع مراتب عالی تحصیلی استمرار خواهد یافت و ریزش فکری سرمایه‌های اجتماعی اندک خواهد بود. با این وجود تاکید دانشوران، فرهیختگان علمی و دلسوزان جامعه، برتوجه ویژه عمومی به نهاد تعلیم و تربیت است، اگر این نهاد به خوبی در متن و نگاه عمیق جامعه قرار گیرد، برون داد آن تعالی نسل‌ها خواهد بود. از این رو دولت و دستگاه‌های حاکمیتی می‌توانند اصلی ترین ناجی نهاد تعلیم و تربیت از مشکلات و کاستی ها باشد.
اکنون با توجه به نیاز ضروری وزارت آموزش و پرورش به وزیری مکتبی، کارآمد، فسادستیز، انقلابی و فرهنگی که بتواند در حوزه آموزش و در حوزه پرورش، تحول بنیادین را به عرصه ظهور گذارند، لذا از این رو برادر ارزشی و انقلابی جناب آقای دکتر احمد حیدری که سوابق ارزنده ای در وزارت متبوع دارند به حضور جهت تصدی وزارت آموزش و پرورش معرفی می گردند.
انشاء الله با اعتماد به انتخاب این دلسوزان بنیاد مدرسه سازان خیر جوان با 140 عضو خیر مدرسه ساز فعال و معرفی ایشان به مجلس شورای اسلامی، بذر امیدی در دل جامعه فرهنگی کشور نهادینه شود.

احمد حیدری رئیس ستاد فرهنگیان کشور آیت الله رئیسی در انتخابات 1400 بوده است، لازم به ذکر است طبق اخبار موثق تا روز سه شنبه وزیر پیشنهادی به مجلس شورای اسلامی معرفی می گردد.

ارسال نظرات