خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه هوراند:

تحقق بخش اعظم گام دوم انقلاب اسلامی با جوانان است

تبریز- مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه هوراند اظهار کرد: بخش اعظم تحقق گام دوم انقلاب اسلامی روی دوش جوانان و نوجوان بوده و کشوری مقتدر است که جوانان و نوجوانانی پویا داشته باشد.
کد خبر: ۹۳۸۶۶۰۶
|
۱۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام غفاری صبح امروز در دیدار با  امام جمعه  هوراند به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی، موفقیت های امروز را مرهون رشادت ها و مجاهدت های شهدای دانش آموز دانست.

وی خاطرنشان کرد: آینده کشور وابسته به نیروهای لایق و مؤمن است که این نیروها با تلاش های معلمان در مدارس تربیت یافته وبرای ساختن ایران اسلامی آباد نقش آفرینی می کنند.

حجت الاسلام غفاری مهمترین رسالت دانش آموزان بسیجی را حفظ ایمان و ترویج تفکر بسیجی عنوان کرد و از دانش آموزان بسیجی خواست با تقویت روحیه همیاری و ارتقای روحیه انقلابی و مسئولیت پذیری برای دفاع همه جانبه از آرمان های انقلاب اسلامی و مقابله با تهدیدات احتمالی آمادگی لازم را داشته باشند.

  شهریار اصغری؛ فرمانده بسیج دانش آموزی سپاه هوراند نیز در این دیدار ضمن تبریک آغاز هفته بسیج دانش آموزی و روز 13 آبان گزارش کوتاهی از برنامه های بسیج دانش آموزی سپاه هوراند ارائه کرد.

صبح امروز به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی، دانش آموزان و فرهنگیان بسیجی با امام جمعه هوراند دیدار و با آرمان های امام راحل و شهدا تجدید میثاق کردند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار