خبرهای داغ:
امام جمعه مراغه:

حملات اخیر سایبری برای ایجاد تفرقه و زمینه سازی برای اغتشاش درکشور بود

تبریز- عضو خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه گفت: حملات اخیر سایبری که موجب اختلال در سوخت رسانی جایگاه های عرضه بنزین شد توطئه ای توسط دشمنان برای ایجاد تفرقه و زمینه سازی برای اغتشاش در کشور بود.
کد خبر: ۹۳۸۵۸۸۷
|
۰۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام محمدتقی پورمحمدی در خطبه های نماز جمعه مراغه افزود: این عملیات سایبری نقشه ای از سوی معاندان جمهوری اسلامی بود.
وی ادامه داد: دشمنان در این حمله مجازی قصد داشتند تا به این وسیله اغتشاش و آشوب های آبان ۹۸ را در سراسر کشور احیا کنند.
حجت الاسلام پورمحمدی اضافه کرد: آنان درصدد بودند تا افزایش دوباره قیمت بنزین را در رسانه های مجازی به دروغ به مردم کشورمان القا کنند.
خطیب جمعه مراغه گفت: دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب در سال های گذشته حملات و خرابکاری های سایبری علیه تاسیسات هسته ای چون نظنز داشتند اما اکنون معیشت مردم را نشانه رفته اند.
حجت الاسلام محمدتقی پورمحمدی افزود: با وجود حملات سایبری، بیشتر مشکلات جایگاه های سوخت کشور مرتفع شده است و با همکاری مناسب مردم و مسئولان این توطئه دشمنان نیز شکست خورد.
وی ادامه داد: تلاش مدیران و مسئولان کشور در رفع این مشکل مناسب و قابل قدردانی بود و آحاد مردم نباید به شایعات منتشر شده در فضای مجازی توجه کنند بلکه به اطلاع رسانی رسانه های معتبر داخلی توجه کنند.
حجت الاسلام پورمحمدی با اشاره به سالروز شهادت حسین فهمیده و ۱۳ آبان اضافه کرد: این دانش آموز شهید با وجود ۱۳ سال سن راه را بر دشمن بست و معلمی برای نسل های آینده شد.

ارسال نظرات