فرهنگیار سپاه شهرکرد:

اتحاد و بصیرت مسلمین، خنثی کننده نقشه های دشمنان است

منوچهر خلیلیان در همایش تبیینی ترویجی سپاه شهرکرد گفت: مسلمین جهان با اتحاد و بصیرت، توطئه خبیثانه دشمنان اسلام و منطقه را خنثی و شعار وحدت اسلامی را در همه جوامع اسلامی پیاده نمایند.
کد خبر: ۹۳۸۵۲۵۵
|
۱۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ منوچهر خلیلیان در همایش تبیینی ترویجی سپاه شهرکرد، گفت: مسلمین جهان می توانند با اتحاد و بصیرت، توطئه خبیثانه دشمنان اسلام و منطقه را خنثی و شعار وحدت اسلامی را در همه جوامع اسلامی پیاده نمایند.

وی، با اشاره به  شکست مفتضحانه و اخراج شرم‌آور آمریکا از افغانستان، گفت: این امر باعث شد تا راهبردهای آمریکا در افغانستان از قبیل ایجاد درگیری داخلی در افغانستان و راه‌اندازی جنگ‌های مذهبی با تاکید بر جنگ سنی و شیعه، درگیرسازی کشورهای همسایه افغانستان به ویژه ایران و روسیه ناکام بماند.

وی، در پایان تصریح کرد: به طور قطع ایجاد ناامنی‌ها، عملیات‌های انتحاری و به شهادت رساندن مسلمانان مظلوم و نمازگزار فقط و فقط از شیطان بزرگ و ایادی او می‌تواند سر بزند.

گفتنی است این همایش تبیینی ترویجی با حضور کارکنان سپاه شهرکرد در محل حسینیه حضرت امام خمینی(ره) این سپاه و با رعایت شیوه نامه های بهداشتی برگزار گردید.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار