همزمان با هفته وحدت:

اهدای جهیزیه به نوعروس نیازمند توسط کسبه فرخشهر

پایگاه مقاومت بسیج شهید نطنزیان فرخشهر در راستای کمک های مومنانه، نسبت به جمع آوری کمک های مردمی و تهیه جهیزیه جهت خانواده نیازمند اقدام نمود.
کد خبر: ۹۳۸۴۲۶۸
|
۰۲ آبان ۱۴۰۰ - ۰۷:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ فرمانده حوزه مقاومت سردار شاهمرادی اصناف شهرکرد ضمن تبریک موالید موفور السرور ماه ربیع الاول، گفت: پایگاه مقاومت بسیج شهید نطنزیان فرخشهر در راستای کمک های مومنانه، نسبت به جمع آوری کمک های مردمی و تهیه جهیزیه جهت نوعروس نیازمند اقدام نمود.

وی، در حاشیه این اقدام خداپسندانه اظهار کرد: این جهیزیه‌ شامل اقلام ضروری همچون اتو، یخچال، اجاق گاز، ماشین لباسشویی، جارو برقی، کالای خواب، سرویس آشپزخانه و ... است.

فرمانده حوزه مقاومت سردار شاهمرادی اصناف شهرکرد با بیان اینکه خداوند متعال اجر و پاداش عظیم اخروی برای انفاق وعده داده است، گفت: در قرآن کریم و احادیث معتبر، در رابطه با انفاق و بخشش، تأکیدات زیادی شده است که جدای از اجر معنوی، در زندگی دنیوی هم می‌تواند تأثیرات مطلوب زیادی داشته باشد.

وی، با تجلیل از کسبه بسیجی فرخشهر، افزود: اینکه در این شرایط حساس اقتصادی، یک عده از مردم از سرمایه شخصی خود به نیازمندان کمک بکنند، این عمل به عنوان مواسات و ایثار، حتی بالاتر از انفاق قرار دارد و مسلماً اجری بی نهایت هم در انتظار چنین افرادی در درگاه الهی قرار دارد.

فرمانده حوزه مقاومت سردار شاهمرادی اصناف شهرکرد تصریح کرد: این طرح و جمع آوری کمک‌های مردمی برای توزیع بین نیازمندان واقعی، تا ریشه کنی کامل ویروس کرونا ادامه خواهد داشت.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار