خبرهای داغ:
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی:

اکسیژن مورد نیاز ما کار و خدمت است/ شهید سلیمانی هر چه داشت فدای نظام کرد

همدان-نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه اکسیژن مورد نیاز ما کار و خدمت است، گفت: هر کس بیشتر خدمت کند مورد عنایت خدا قرار می‌گیرد و رهبری و مردم هم او را دوست دارند و انقلابی‌تر است.
کد خبر: ۹۳۸۲۷۴۵
|
۲۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، حمیدرضا حاجی بابایی در آئین تجلیل از مدافعان سلامت، نیروهای خدماتی، کمک پرستارهای بیمارستان‌های کرونایی استان همدان که به همت بنیاد علوی سازمان بسیج دانشجویی و گروه جهادی شهید همدان برگزار شد، با بیان اینکه زیباترین جلوه جامعه ما فرشته نجات بودن است، اظهار داشت: امروز ما در کشور نیاز به انسان‌هایی داریم که تمام توان خود را به کار بگیرند تا یک انسانی سر پا  بایستد، جوانی احساس غرور و زندگی کند.

وی با بیان اینکه خلاصه انقلاب ما خدمت به مردم بر اساس آیین اسلام ناب است، عنوان کرد: فصل الخطاب سخنان رهبری خدمت کردن به مردمی است که پای ارزش‌های اسلامی خود ایستاده‌اند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هیچ وقت به خودم اجازه نمی‌دهم یک دقیقه وقتم را خارج از ریل مصرف کنم، گفت: بالاترین درجه تقویت نظام جمهوری اسلامی ایران، تقویت مردم است.

وی  با بیان اینکه مردم تمام سختی‌ها را تحمل می‌کنند و هزاران بار به مسئولین فرصت داده‌اند که کار کنند، عنوان کرد: بالاترین و ناب‌ترین شعار و انقلابی بودن را فدا کردن خود برای نظام و انقلاب می‌دانم.

حاجی بابایی با بیان اینکه انقلابی کسی است که بیشترین کار را برای مردم  می‌کند، گفت: کار کردن یعنی بتوانید قدمی بردارید که چند خانواده نجات پیدا کنند و سر پای خود بایستند.

وی با بیان اینکه امروز ما تمام توان خود را برای مردم به کار گرفته‌ایم، تصریح کرد: امروز به خصوص با روی کار آمدن این دولت کار در کشور ما حرف اول و آخر را می‌زند و نباید حرف و حدیثی وقت ما را تلف کند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه اکسیژن مورد نیاز ما کار و خدمت است، ادامه داد: هر کس بیشتر خدمت کند مورد عنایت خدا قرار می‌گیرد و رهبری و مردم هم او را دوست دارند و انقلابی‌تر است.

وی ابراز داشت: اگر فردی از صبح تا شب کار نکند و قرآن بخواند عبادت فردی کرده است بنابراین امروز در کنار خواندن قرآن باید با شدت کار کنیم.

حاجی بابایی با بیان اینکه من در تلاش هستم ۶۰ پروژه ملی را برای شهر همدان اجرا کنم، عنوان کرد: با تکمیل پروژ بیمارستان اکباتان حدود یک هزار نفرمشغول به کار می‌شوند .

وی با اشاره به احداث بیمارستان ۱۰۰۰ تخت‌خوابی در همدان گفت: بعد از تکمیل این پروژه حداقل ۳ هزار شغل ایجاد خواهد شد و در حین ساخت هم ۳ هزار نفر مشغول به کار هستند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بعد از تکمیل این پروژه همدان پایتخت گردشگری سلامت خواهد شد، تصریح کرد: از همه نقاط اطراف شهر همدان برای مداوای خود به همدان می‌آیند که این اقدام باعث ایجاد دو شغل دیگر می‌شود.

وی با بیان اینکه نیمی از مراجعین به پزشک در همدان همدانی نیستند، گفت: امروز در دانشگاه علوم پزشکی همدان دانشجویان خارجی داریم که از برکات انقلاب است.

حاجی بابایی با اشاره به ساخت بیمارستان ۹۶ تخت‌خوابی و سه بیمارستان دیگر که توسط دانشگاه آزاد، سپاه و ارتش ساخته خواهد شد همدان را یکی از قطب‌های پزشکی و قطب سلامت در کشور دانست و افزود: در تلاش هستیم تپه هکمتانه را ثبت جهانی کنیم، این اقدام باعث جذب توریسم و اشتغالزایی می‌شود.

وی با بیان اینکه موزه تپه هکمتانه در سه طبقه احداث می‌شود که زیر زمین است و از آثار باستانی غرب کشور در این موزه نگهداری خواهد شد، گفت: از این نوع موزه‌ها در کل کشور 10 عدد ساخته می‌شود که یکی از آنها در همدان است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ریل‌گذاری راه آهن همدان به سنندج با اعتباری بالغ بر۴۰۰ هزار میلیارد تومان تمام شده است، گفت: با گسترش ریل‌گذاری همدان به ملایر و ریل‌گذاری به سنندج باعث خواهد شد همه شهرهای اطراف از همدان به تهران سفر کنند.

وی با بیان اینکه ٰاستان همدان رو به رشد است و مسئولینی که به کارگیری می‌شوند باید کار کنند، عنوان کرد: همدان پایلوت ایجاد شهرک هایتک در کشور است که نتیجه آن تولید ثروت برای استان است و جایگاه استان را از نظر تکنولوژی برتر بالا می‌برد.

حاجی بابایی افزود: در کنار این پروژه ۱۹ هکتار زمین برای احداث پارک علم و فناوری تصویب شده است که از تمام کشور برای کار در آن دوطلب داریم.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اشتغال و معیشت مردم باید حل شود، گفت: فاز دوم پتروشیمی هکمتانه را شروع کرده‌ایم که ۴۰۰ نفر در آن مشغول خواهند شد.

وی با بیان اینکه باید همه با سرعت بدون حاشیه کارها را پیش ببریم و همه ما یکپارچه شویم و کار کنیم، ابراز داشت: در این کشور ما نیاز به آدم‌های سالم و فداکار داریم و باید میدان‌داری کنند و کار جهادی انجام دهند.

حاجی بابایی ابراز داشت: مسئولی کار جهادی می‌کند که تمام توانش را برای خدمت به مردم به کار بگیرد و حداکثر کار را انجام داده و حداقل استفاده راکند و از فرصت‌ها سوء استفاده نمی‌کند.

وی با بیان اینکه ملعون‌ترین افراد کسانی هستند که در کشور جمهوری اسلامی برای خود و خانواده خود کار کند یا ثروت اندوزی کند که به تفکر اشخاص برمی‌گردد، تاکید کرد: افرادی باید مسئولیت را قبول کنند که در معرض امتحان‌های بزرگ قرار گیرند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شهید سلیمانی هر چه داشت فدای نظام کرد و در خدمت رهبر بود و از رهبر جلوتر حرکت نمی‌کرد، گفت: شهید سلیمانی را انقلابی می‌دانیم  که به تک تک مردم ایران عشق می‌ورزید؛ ایشان بزرگ‌ترین شئون انقلابی بودن را هم ردیف رهبر حرکت کردن می‌دانست.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه انقلابی‌ترین و عاقل‌ترین فرد امام خمینی (ره) بود، گفت: امروز انقلابی‌ترین و عاقل‌ترین فرد مقام معظم رهبری است و باید از او تبعیت کنیم.

حاجی بابایی با بیان اینکه ما هر چه داریم از مردم است و باید به آنها خدمت کنیم، گفت: تقویت این دولت یک انتخاب نیست یک اضطرار است.

وی ادامه داد:  گاهی خجالت می‌کشم که فرد بازنشسته‌ای که 30 سال خدمت کرده را می‌بینم که نمی‌تواند برای دخترش جهیزیه تهیه کند، چقدر ملعون است کسی که به مسئولیت برسد و به فکر خود و خانواده خود باشد، ما این افراد را غیر انقلابی می‌دانیم.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بدون شک این انقلاب به پیروزی  کامل می‌رسد از همه معبرها عبور می‌کند و خیلی از افراد در این مسیر آزمایش می‌شوند خاطرنشان کرد: هر کس با نظام، انقلاب و رهبری بود جلو می‌رود و هر کس نبود ولو اینکه شعارش آسمان را کر و کور کند از پا می‌افتد.

وی گفت: در دین ما آمده است که در غبارها به ستون‌ها که در جامعه بزرگان هستند، اعتماد کنیم بنابراین ما باید گوش به زنگ رهبری باشیم و به تکلیف خود از خدمتگزاران نظام دفاع کنیم که رضایت عمومی مردم را در پیش دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار