همزمان با هفته دفاع مقدس انجام شد؛

ایجاد اشتغال برای 50 نفر با افتتاح کارگاه خیاطی هفشجان

همزمان با فرارسیدن هفته دفاع مقدس،کارگاه اشتغالزایی و محرومیت زدایی هفشجان با حضور سردار فرمانده سپاه قمر بنی هاشم(ع) استان و مسئولین شهرستانی افتتاح شد.
کد خبر: ۹۳۷۹۳۰۳
|
۱۰ مهر ۱۴۰۰ - ۰۷:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ سرهنگ پاسدار کرم نظری فرمانده سپاه شهرکرد، گفت: همزمان با فرارسیدن هفته دفاع مقدس،کارگاه اشتغالزایی و محرومیت زدایی هفشجان با حضور سردار فرمانده سپاه قمر بنی هاشم(ع) استان و مسئولین شهرستانی افتتاح شد.

نظری، با اشاره به اینکه 15 نفر به صورت مستقیم و 35  نفر به صورت غیر مستقیم در کارگاه مذکور مشغول به کار شدند، اظهار داشت: یکی از اولویت های کاری سال جاری را در راستای شعار سال مقام معظم رهبری، راه اندازی حداقل کارگاه های اشتغالزایی دانست و افزود: این کارگاه ها به صورت محلی به منظور به کارگیری بانوان سرپرست خانوار فعال خواهد شد و به جز راه اندازی این کارگاه های کوچک در نظر داریم کارگاه های کوچک خانگی را نیز به صورت خوشه ای راه اندازی کنیم.

گفتنی است این پروژه 100 متری با اهداف توسعه کسب و کارهای خانگی و کارگاه های کوچک، محرومیت زدایی و ایجاد اشتغال برای خانواده های کم برخوردار و نیازمند ساخته میشود.

این گزارش حاکیست در این کارگاه خیاطی 7 دستگاه چرخ خیاطی به همراه قیچی برقی و اتوی برقی و متعلقات تخصصی وجود دارد و افرادی که دارای گواهی مهارت در رشته های خیاطی و گلدوزی دارند میتوانند در این کارگاه مشغول به کار شوند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار