خبرهای داغ:
مسئول عقیدتی سیاسی سپاه کلیبر در گفت و گو با بسیج:

دفاع مقدس همه ارزش های اسلامی را زنده کرد

تبریز- مسئول عقیدتی سیاسی سپاه کلیبر گفت: دشمنان انقلاب و نظام اسلامی تصور می کردند، جنگ نظام را زمین گیر کرده و از نفس خواهد انداخت ولی با قدرت خداوند دفاع مقدس همه ارزش های اسلامی را زنده کرد.
کد خبر: ۹۳۷۸۴۴۳
|
۰۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۱

حجت الاسلام سیف اله نجفی در گفت و گو با  خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی،  اظهار داشت: در جنگ تحمیلی استکبار علیه ایران، غیرت و رشادت و فداکاری جوانان و رزمندگان دلاور دشمن را متحیر ساخته و تمامی دسیسه های آنها راخنثی کرد.

وی اضافه گرد: مجاهدان  فی سبیل الله در میدان رزم با دشمن، شجاعت و قهرمانی خود را به رخ جهانیان کشیده و با ایمان محکم و استوار و عشق به ولایت، دشمن را با آن همه سلاح و تجهیزات جنگی و قدرت ظاهری عقب رانده و مهر باطل  بر پیشانی آن ها زدند.

نجفی ابراز داشت: در میان امت اسلامی و ملت فهیم و بصیر ایران مکتب سرخ عاشورای حسینی و سلحشوری ها، وفاداری و فداکاری شهدای کربلا زنده بوده  و مثل خورشید نورانی روشنگر راه حرکت سعادتمندانه  آن هاست بنابراین چنین ملتی هرگز در اهداف عاشورایی خود سست و ناتوان نخواهد شد.

وی یاد آور شد: ما مدیون زحمات و مجاهدت های جوانان غیور و رزمندگان جان بر کف و شهدای اسلام هستیم که مثل جوانان دشت نینوا تمام هستی خود را در راه اعتلای پرچم توحید و درخشش دستورات دین مبین اسلام  بخشیده و راه پیشرفت و پیروزی  امت اسلامی را هموار کردند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار