خبرهای داغ:
مسئول بسیج دانشجویی دانشکده پیراپزشکی و بهداشت فردوس خبر داد

برگزاری مسابقه چالش ادبی و اطلاعاتی ویژه هفته دفاع مقدس/ انتقال ارزشهای دفاع مقدس رسالت دانشجویان

مسئول بسیج دانشجویی دانشکده پیراپزشکی و بهداشت فردوس از برگزاری مسابقه چالش ادبی و اطلاعاتی ویژه هفته دفاع مقدس(ویژه دانشجویان) خبر داد.
کد خبر: ۹۳۷۷۴۲۰
|
۰۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۱

امیرحسین رحمتی مسئول بسیج دانشجویی دانشکده پیراپزشکی و بهداشت فردوس در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی از دستاوردهای مهم دفاع مقدس را تقویت روحیه خودباوری، حفظ تمامیت ارزی، حفظ ارزش ها، اعتماد و توکل به خدا در سختی ها برشمرد و اظهار داشت: ملتی که پشت هم باشند شکست را تجربه نمی کنند.

 

وی با اشاره به نقش دانشجویان در حفظ  دستاوردهای دفاع مقدس گفت: دانشجویان به عنوان پویا و فعالترین قشر جامعه بیشترین تاثیر را در مسائل مختلف اجتماعی دارند. در واقعا بزرگ ترین نقش دانشجویان انتقال این ارزش ها بین همسن و سال های خودشان و گسترش فرهنگ دفاع مقدس در بین نوجوانان و جوانان است.

 

مسئول بسیج دانشجویی دانشکده پیراپزشکی و بهداشت فردوس از برگزاری مسابقه چالش ادبی و اطلاعاتی ویژه هفته دفاع مقدس(ویژه دانشجویان) خبر داد.

 

خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری این برنامه گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ترویج فرهنگ شهادت و ایثارگری همچنین تاکید روی این قضیه که شهدای سلامت با از خودگذشتگی که نشان دادند ادامه دهنده راه شهدای دفاع مقدس هستند.

 

وی با بیان اینکه تمام جامعه دانشجویان می توانند در این مسابقه شرکت کنند افزود: چالش ادبی با دو محور خوانش شعر یا کتاب با موضوع شهدای دفاع مقدس، مدافعان حرم، مدافعان سلامت (در قالب ساخت پادکست یا کلیپ) و دلنوشته با موضوع شهدای دفاع مقدس، مدافعان حرم، مدافعان سلامت برگزار می شود.

 

رحمتی افزود: در بخش خوانش کافیست بخشی از یک کتاب یا شعر را به انتخاب خود (ساخت کلیپ یا پادکست) به آیدی  @farzane_sharafi23 ارسال شود و مدت زمان فایل از ۳ دقیقه بیشتر نشود و در محور دلنوشته تنها متن دلنوشته خود را به آیدی @jalali_313_z ارسال کنند.

 

وی بیان داشت: مهلت ارسال آثار دو محور چالش ادبی تا ساعت ۲۴ روز جمعه ۹ مهرماه - در صورت سوال پیرامون نحوه برگزاری چالش اطلاعات با آیدی @a_mi_rrm_o  در ارتباط باشید

 

مسئول بسیج دانشجویی دانشکده پیراپزشکی و بهداشت فردوس به نفرات برتر جوایزی اهدا می شود گفت: چالش اطلاعات با موضوع دفاع مقدس روز سه‌ شنبه ۶ مهرماه از ساعت ۹ تا ۲۴ در کانال بسیج دانشکده برگزار خواهد شد.

 

وی همچنین قرائت زیارت عاشورا هر شب جمعه، غبار روبی شهدای گمنام ، کرسی آزاد اندیشی و مشارکت در برگزاری یادواره‌ی شهدای دانشجو که از سمت بسیج دانشجویی فردوس امشب( چهارم مهرماه) از دیگر برنامه های این دانشکده در هفته دفاع مقدس برشمرد.

 

برگزاری مسابقه چالش ادبی و اطلاعاتی ویژه هفته دفاع مقدس/ انتقال ارزشهای دفاع مقدس رسالت دانشجویان

 

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار