خبرهای داغ:
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان خبر داد

نصب المان شهید مدنی در گلزار شهدای همدان

همدان-مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان با اشاره به طراحی و جانمایی تمثال شهید مدنی در ۶ نقطه شهر از دیگر اقدامات این کمیته است، گفت: المان فاخری از شهید مدنی در گلزار شهدای همدان نصب خواهد شد.
کد خبر: ۹۳۷۱۸۸۷
|
۲۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۳

نصب المان شهید مدنی در گلزار شهدای همدانبه گزارش خبرگزاری بسیج، مجید صفدریان امروز در مراسم بزرگداشت سالروز شهادت آیت الله مدنی که در بیت ایشان در همدان برگزار شد با اشاره به اقدامات انجام شده در کمیته آثار ماندگار که توسط بنیاد شهید استان انجام شده است، اظهار داشت: یکی از اقدامات این کمیته مرمت بیت آیت الله شهید مدنی است.

وی با بیان اینکه بیت آیت الله مدنی دچار خساراتی شده بود، گفت: از حدود یک ماه و نیم پیش مرمت و بازسازی این بیت شروع شد و تکمیل شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان با بیان اینکه قرار است در بیت آیت‌الله مدنی فعالیت‌های موزه آغاز شود، گفت: فعالیت‌های جهادی نیز در این بیت انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه طراحی و جانمایی تمثال شهید مدنی در ۶ نقطه شهر از دیگر اقدامات این کمیته است، عنوان کرد: المان فاخری از شهید مدنی در گلزار شهدای همدان نصب خواهد شد.

صفدریان عنوان کرد: جمع آوری آثار مکتوب، شنیداری و مستند شهید مدنی از سطح کشور نیز در دست اجرا است.

وی با بیان اینکه از دیگر اقدام کمیته چاپ ۸۰۰ جلد نشریه یاد یاران ویژه کنگره شهید مدنی است، گفت: این کمیته ۵۰۰ جلد از دو کتاب زندگینامه و خاطرات شهید مدنی با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیون تومان چاپ کرده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار