خبرهای داغ:
رئیس مجمع نمایندگان استان همدان:

تمام کارها در بیانیه گام دوم با پیوست مبارزه با فساد و ایجاد عدالت است

همدان- رئیس مجمع نمایندگان استان همدان گفت: در بیانیه گام دوم انقلاب چند مورد اساسی جزء مطالبات است، تمام کارهای ما با پیوست مبارزه با فساد و ایجاد عدالت است.
کد خبر: ۹۳۶۹۷۷۷
|
۱۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۶

تمام کارها در بیانیه گام دوم با پیوست مبارزه با فساد و ایجاد عدالت استبه گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام احمدحسین فلاحی در نشست هم اندیشی جوانان انقلابی استان همدان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، اظهار داشت: آتیه مدیریتی در استان و در کشور باید رعایت شود.

وی با بیان اینکه گام دوم انقلاب طبق دستور رهبری به جوانان سپرده شده است، افزود: رسالتی که در بیانیه گام دوم انقلاب بر دوش جوانان گذاشته شده خطاب به قشر تحصیل کرده است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سخنی از آیت اله مصباح با بیان اینکه در این ۴۰ سال مدیر تربیت نکردیم، گفت: در بیانیه گام دوم انقلاب چند مورد اساسی جزء مطالبات است، تمام کارهای ما با پیوست مبارزه با فساد و ایجاد عدالت است.

وی ابراز داشت: پیوست عدالت یک محور از هفت محور مطالباتی رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب است منتهی قبل از آن باید مبارزه با فساد باشد.

فلاحی با بیان اینکه اگر امروز با این ادبیات جلو بیاییم نمی‌توانیم با فساد مبارزه کنیم، گفت: این رسالت در بحث مطالبه‌گری بر دوش جوانان سپرده شده است؛ امر به معروف و نهی از منکر باید بین مردم و مسئولین نهادینه شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار