خبرهای داغ:
فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) قزوین؛

فرماندهان حوزه ها و پایگاه ها، عامل موثر در حفظ انقلاب اسلامی و امنیت جامعه

سرهنگ حیدری گفت: امروز شما فرماندهان، یکی از عوامل اساسی حفظ انقلاب اسلامی و امنیت جامعه و مجری بسیاری از ماموریت ها بشمار می‌روید و نقش موثری در این مسیر دارید
کد خبر: ۹۳۶۹۶۱۹
|
۱۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۷

سرهنگ علیرضا حیدری، فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) قزوین، در دیدار صمیمی فرماندهان بسیجی حوزه ها و پایگاه‌ها قزوین با فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین بیان کرد: شما عزیزان بدون هیچ چشم داشت و توقعی کیلومترها جلوتر از ما پاسداران ماموریت حفظ و حراست از جمهوری اسلامی ایران را بعهده گرفتید و در این راه زحمت فراوان می‌کشید.

وی گفت: امروز شما فرماندهان یکی از عوامل اساسی حفظ انقلاب اسلامی و امنیت جامعه و مجری بسیاری از ماموریت ها بشمار می‌روید و نقش موثری در این مسیر دارید.

سرهنگ حیدری با اشاره به روحیه بسیجی، انقلابی، جهادی و مردمی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین عنوان کرد: فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) با روحیه بسیجی و حضور در بین بسیجیان، تعامل بسیار خوبی با آنان داشته و ارتباط بسیار خوبی بین سپاه و بسیج با اقشار جامعه ایجاد کرده است.

سرهنگ حیدری یادآور شد: سپاه امام حسن مجتبی(ع) شهر قزوین، شامل ۱۴ حوزه مقاومت می‌باشد که ۸ حوزه آن به برادران و ۶ حوزه به خواهران اختصاص دارد. همچنین ۹۹ پایگاه مقاومت بسیج در سطح شهر قزوین و روستاهای همجوار آن مستقر هستند که شامل ۴۲ پایگاه مقاومت خواهران و ۵۷ پایگاه برادران فعال می‌باشد.

سرهنگ حیدری در پایان با اشاره به تلاش های فرماندهان حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج و بسیجیان قزوین خاطرنشان کرد: کلیه فرماندهان پایگاه ها و بسیجیان در اجرای طرح شهید سلیمانی، طرح شهید بهنام، گروه‌های جهادی و سازندگی و مقابله با ویروس کرونا تلاش های ارزنده ای داشته اند که بسیار قابل تقدیر است.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها