مسئول عقیدتی سیاسی سپاه کلیبر در گفت و گو با بسیج:

حاکمیت صالحان موجب حفظ و پیشرفت جامعه اسلامی می شود

مسئول عقیدتی سیاسی سپاه کلیبر گفت: حکومت و اصلاح امت در اسلام شایسته انسان های پاک، فداکار و با ایمان بوده و حاکمیت صالحان موجب حفظ و پیشرفت جامعه اسلامی خواهد بود.
کد خبر: ۹۳۶۹۱۳۵
|
۰۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۳

حجت الاسلام نجفی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان  شرقی، اظهار داشت: اگر ظرفیت پذیرش حق در جامعه اسلامی در اثر ریا و تزویر از بین برود و شک حیرت در قلب ها وارد شود حتی امام معصوم را به مسلخ شهادت برده وبر طفل شش ماهه اش نیز رحم نمی کنند.

وی ادامه داد: طلایه داران دین مبین اسلام باید راه نفوذ  را بر بدکاران  و تزویر کنندگان  بسته و نگذارند امورات مسلمین در دست آن ها قرار گیرد که این بدترین وضعیت بر جامعه اسلامی است.

حجت الاسلام نجفی اضافه کرد: آنچه در هدایت و اصلاح جامعه لازم است توجه  مردم و حاکمان  جامعه بر امر و نهی الهی و دستورات امیرالمومنین حضرت علی(ع) است. او نگران امت بوده و معیار حکومت بر امت اسلامی را تقوا، ایمان کامل، امانتداری، مردم داری، بصیرت و کفایت می دانست و در کنا ر آن ها سعه صدر در امر و نهی و  مقابله با نا ملایمات را نیز اساس اصلاح بیان می کرد.

وی یاد آور شد: بنا بر وعده الهی پیروزی وحاکمیت از آن مسلمانان و ابرار عالم بوده و  تلاش و مجاهدت  وشهادت طلبی در راه دین  موانع را بر طرف کرده و جاده حرکت مسلمین را هموار خواهد ساخت.

ارسال نظرات