خبرهای داغ:
نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس:

بررسی مشکلات تامین آب گرگان و آق قلا

​منتظری گفت: باید تمام پیش بینی های لازم از سوی آب و فاضلاب گلستان در حوزه تامین آب گرگان و آق قلا اتفاق بیفتد تا در سال آینده شاهد چنین شرایطی نباشیم.
کد خبر: ۹۳۶۹۰۵۰
|
۰۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۰

بررسی مشکلات تامین آب گرگان و آق قلا

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ غلامرضا منتظری نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس اظهار کرد: شرکت آب و فاضلاب برای تامین آب مردم از هیچ کوششی دریغ نکردند ولی باید چند کار در دستور کار قرار گیرد.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس  ادامه داد: زمانی که بحران به سراغ ما می آید همه نیروهای ما را بسیج کردیم ولی پس از بحران پیشگیری را فراموش می کنیم.

منتظری تاکید کرد: انتظار ما این است که یک جلسه اختصاصی برای حوزه مشکلات آب گرگان و آق قلا برگزار شود و تمام پیش بینی ها را انجام دهیم که در سال آینده با چنین بحرانی رو به رو نباشیم.

وی افزود: در حوزه کوتاه مدت یک کار فرهنگی باید اتفاق بیفتد و مردم باید از شرایط آگاه شوند با ما مردم تماس های را انجام می دهند و بیان می کنند که مسئولان در برخی از محلات آب دارند و اگر این افراد می توانند در محلات الغدیر گرگان زندگی کنند و این درحالی است که گفته می شود که تمامی مناطق شهر گرگان مشکل آب دارد.

این مقام مسئول متذکر شد: اکثر مردم توان تهیه تانکر ذخیره را ندارند و باید به این مسئله فکر کنیم و این وظیفه حاکمیت است که مشکلات مردم را برطرف کند.

منتظری بیان کرد: حادثه فقط سیل و زلزله نیست و باید برای این شرایط نیز مدیریت بحران را در نظر بگیریم و نارضایتی های مردم را کاهش دهیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار