خبرهای داغ:
نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد؛

لزوم تعامل شورای شهر با مسئولان برای رفع مشکلات مردم/ دوری کردن شورای شهر از حزب و جناح گرایی

خسروی گفت: شورای شهر باید از حزب گرایی و جناح گرایی دوری کرده و به عنوان نماینده مردم باید وقت خود را به همه گروه‌ها و سلایق مختلف اختصاص دهد و مشکلات آنها را به صورت ویژه پیگیری کند و هدف در نظر گرفتن منافع ملی باشد.
کد خبر: ۹۳۶۸۸۵۱
|
۰۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حسین خسروی اسفزار نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی صبح امروز در دیدار با اعضای شورای اسلامی شهر بیرجند با بیان اینکه وجه مشترک نمایندگان شورای شهر و مجلس شورای اسلامی این است که منتخب مردم هستند، اظهار کرد: اخلاص باید در کار همه ما منتخبان مردم باشد.


وی به سخنی از کتاب چهل حدیث امام خمینی (ره) اشاره کرد و افزود: در این سخن آمده برای موفقیت در زندگی باید به چهار اصل مهم مشارطه، مراقبه، محاسبه و مواخذه پاییند باشیم.


نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: امام علی علیه‌السلام، هشت عامل را برای سقوط دولت‌ها عنوان کرده‌اند که یکی از این عوامل،ضایع کردن مسائل اصلی و اختصاص دادن وقت خود به مسائل حاشیه‌ای است لذا باید در شورای شهر به این مهم توجه جدی کرد.


خسروی عنوان کرد: شورای شهر باید از حزب گرایی و جناح گرایی دوری کرده و به عنوان نماینده مردم باید وقت خود را به همه گروه‌ها و سلایق مختلف اختصاص دهد و مشکلات آنها را به صورت ویژه پیگیری کند و هدف در نظر گرفتن منافع ملی باشد.


وی تصریح کرد: آموزه‌های دینی و رهبری دو رکن مهم انقلاب اسلامی ایران است و رکن سوم انقلاب، مردم هستند که اگر نباشند بقیه نیز به اهداف خود نمی‌رسند.


نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: درجه امید مردم به خاطر گرانی‌ها، کرونا و بی تدبیری‌ها پایین آمده لذا با هم افزایی و تعامل اعضای شورای شهر،‌ نمایندگان مجلس و مسئولان مشکلات مردم حل شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها